חניכת מרכז שיטור במרכז הרפואי קפלן צילום: דוברות
חניכת מרכז שיטור במרכז הרפואי קפלן צילום: דוברות קפלן

בגלל ריבוי מקרי האלימות: נחנך מרכז שיטור במרכז הרפואי קפלן ברחובות

מרכז השיטור הוקם בעקבות החלטת הממשלה לאור מקרי אלימות חוזרים ונשנים כלפי עובדים ועובדות במוסדות רפואיים. יעניק שרותי משטרה לעובדי בית החולים ולמטופלים

פורסם בתאריך: 13.6.23 09:49

-->

מרכז שיטור נחנך אתמול (שני) במרכז הרפואי קפלן, בפיקוד רס"ר יניב פרח ממשטרת רחובות. מרכז השיטור הוקם בעקבות החלטת הממשלה על הצבת שוטרים בבתי חולים ברחבי הארץ, וזאת לאור מקרי אלימות חוזרים ונשנים כלפי עובדים ועובדות במוסדות רפואיים.

מרכז השיטור בקפלן יעניק שירותי משטרה לעובדי המרכז הרפואי וכן למטופלים, לרבות הגשת תלונות בזמן אמת, התערבות באירועים פליליים במידת הצורך וכן מידע ושירותים נוספים הניתנים על ידי המשטרה.

מפקד תחנת רחובות, סנ"צ דודי מירון ציין: "שיתוף הפעולה בין בית החולים וכללית לבין משטרת ישראל הוא המפתח להצלחה. יניב הוא שוטר מבריק ומצטיין ונבחר להוביל את מרכז השיטור מבין מועמדים רבים. המדיניות שלנו היא אפס סובלנות לאלימות כלפי משרתי ציבור, שזקוקים לביטחון האישי שלהם בשביל לבצע עבודתם".

 

מנכ"ל כללית, רו"ח אלי כהן: "בית חולים חייב להיות מקום בטוח לכל הבאים בשעריו, ולצערי לא תמיד זה המקרה. שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל יחזק את תחושת הביטחון של העובדים שלנו".

מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד, פרופ' טריף בדר: "לנוכחות הפיזית של שוטר במרכז הרפואי תהיה ללא ספק תרומה גדולה הן בפועל לצמצום מקרים אלו, והן לתחושת הביטחון של הצוותים הרפואיים".

ניר רבי, מנהל יחידת הביטחון, במרכז הרפואי קפלן: "הקשר שלנו עם תחנת המשטרה ברחובות הוא קשר מצוין, אך ללא ספק נוכחות של רס"ר פרח בבית החולים תסייע לעבודה השוטפת של יחידת הביטחון, ותקל על הצוותים להגיש תלונה במידת הצורך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר