חנוכת סניף מדרשת מת"ן ברחובות
חנוכת סניף מדרשת מת"ן ברחובות

חג מתן תורה לנשות רחובות

לראשונה ברחובות: סניף מדרשת מת"ן שיפעל במתחם בית הכנסת היימפלד

פורסם בתאריך: 3.10.17 07:44

-->

ביום שלישי בשבוע שעבר נחנך לראשונה ברחובות סניף מדרשת מת"ן (מדרש תורני לנשים), שיפעל במתחם בית הכנסת היימפלד שבמזרח העיר. המדרשה תקיים פעילות אחת לשבוע, כאשר כל מפגש ייערך בימי שלישי בבוקר למשך ארבע שעות. במסגרת הפעילות יינתנו הרצאות על ידי בכירי המרצים בארץ, אחד מהם הוא הרב ד"ר צחי הרשקוביץ, ורבנים נוספים שיעסקו בהלכות יומיומיות ולימודי תנ"ך בדגש על נושאי לימוד לנשים.

ביום הפתיחה החגיגי השתתפו כ-150 נשים אשא מילאו את האולם מפה לפה, וברכו על הפרויקט – שהינו פרי יוזמתו של מחזיק תיק הרווחה, חבר מועצת רחובות עו"ד אבי מוזס, בשיתוף היועצת המשפטית של העירייה לשעבר, עורכת הדין שולמית שמעון, ובשיתוף מנכ"לית מת"ן אושרה כהן.

מוזס: "מטרת המפגשים השבועיים נועדה לצורך לימוד תורה אקדמי לנשים ועל מנת לפתור את נושאי שעות הפנאי לציבור, שהיה צמא ללימוד תורה ואשר עד היום היה נאלץ לנסוע עד בית המדרש בעיר רעננה על מנת לשמוע את ההרצאות שנערכות שם".

עד כמה היה לכך ביקוש בעיר?

"הביקוש הוא אדיר. העובדה שהגיעה כמות כה גדולה של נשות העיר לערב הפתיחה מוכיחה את הצמא של ציבור הנשים לרכוש יידע ולהרחיב את השכלתן בכל תחומי לימודי היהדות. בכוונתנו להרחיב את ימי הלימוד בשנים הבאות. בעת השתתפותי בכנס זכיתי לעשרות מחמאות מצד הנשים שהודו על הסיוע שנתתי לטובת פתיחת המקום. אני שמח שנפל בחלקי, בסיועו של ראש העיר, לתרום להפעלת מקום כזה לראשונה ברחובות. לאור הביקוש אנחנו כבר בודקים אפשרויות להרחיב את הפעילות לימים נוספים במהלך השבוע".

חנוכת סניף מדרשת מת"ן ברחובות

חנוכת סניף מדרשת מת"ן ברחובות

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר