ברוך אנבייה ז"ל
ברוך אנבייה ז"ל

דקר למוות את ברוך אנבייה, השליך עליו אבן ונמלט

בית משפט המחוזי מרכז הרשיע את גביהו טגנה לפי הודאתו במסגרת הסדר טיעון בהריגת ברוך אנבייה ז"ל

פורסם בתאריך: 6.6.17 15:04

-->

בית משפט המחוזי מרכז הרשיע את גביהו טגנו, על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון, בהריגת ברוך אנבייה ז"ל. על פי כתב האישום המתוקן בו הודה, שהוגש על ידי עו"ד קרן לוי, בין טגנה לבין המנוח הייתה היכרות קודמת והשניים התגוררו בשכונת קרית משה ברחובות. ב-20.10.16 בסביבות השעה 03:00 לפנות בוקר היו טגנה, בת זוגו, חברתה ואחרים, בהם אנבייה וחברו, ברחבת המתנ"ס בשכונה. באותו מועד נשא טגנה סכין מטבח. בשלב מסוים החל דין ודברים בין חברתה של בת הזוג לבין חברו של אנבייה, תוך שהחברה מטיחה האשמות בחברו של אנבייה הנוגעות גם אליו. חברו של אנבייה עזב את המקום ולאחר זמן קצר שב יחד עמו. עם הגעתם התחדשו חילופי הדברים בין אנבייה וחברו לבין חברתה של בת הזוג של טגנה, וטגנה התקרב לצדדים וביקש מהם להירגע. בהמשך החלו אנבייה ובת זוגו של טגנה להתקוטט תוך חילופי דברים שכללו גם מהלומות. בשלב מסוים, בעת שהשניים מתקוטטים, כאשר אנבייה היה מעל לחברתו של טגנה, התערב טגנה ודקר את אנבייה בגופו באמצעות הסכין שלוש דקירות וכן פצע אותו בגופו וגרם לו לחתכים נוספים. מיד אחר כך, נטל טגנה לידיו אבן, חזר אל המקום בו שכב המנוח, השליכה לעברו ונמלט מהמקום. במהלך הימלטותו, השליך את הסכין אשר שימשה אותו בביצוע המעשה.

טגנה נעצר על ידי המשטרה ב-22.10.16 כשהוא בבית מכרו בעיר פתח תקווה. כתוצאה ממעשיו של טגנה, נפטר המנוח מפצעיו בבית החולים לאחר פרק זמן קצר ממועד האירוע. הסדר הטיעון אינו כולל הסכמה לעניין העונש.

מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) נמסר: "בית המשפט הרשיע היום את גביהו טגנה בגין הריגתו של ברוך אנבייה ז"ל. טגנה הורשע בעבירת ההריגה אשר יוחסה לו בכתב האישום המקורי, לאחר שהתערב בקטטה בין המנוח וחברתו של טגנה, דקר את המנוח שלוש דקירות באמצעות סכין, פצע אותו בגופו, גרם לו לחתכים נוספים ואף השליך לעברו אבן, בעוד המנוח שוכב על הקרקע. מיד לאחר מכן נמלט טגנה מהמקום והשליך את הסכין בעזרתה דקר את המנוח. אנו מבקשים להשתתף בצערה של משפחת המנוח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר