גיורא בן ארי ומכונת הניקיון החדשה ברחובות
גיורא בן ארי

גיורא בן ארי: "אין לי על מה לבקש סליחה מאף אחד"

אנשי ציבור מהאזור עושים חשבון נפש לפני יום כיפור. מחזיק תיק שפ"ע בעיריית רחובות, שעמד באחרונה בעין הסערה בשל תגובתו למחאת הזבל, לא מרגיש צורך להתנצל ואומר: "קיבלתי הרבה פרגונים מתושבים רבים שעודדו אותי על שאמרתי את האמת"

פורסם בתאריך: 28.9.17 06:06

-->

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול: "אני לא זוכר שפגעתי במישהו, ואם כן זה בוודאי לא היה בכוונה. אם מישהו מהציבור או מנבחרי הציבור מרגיש שפגעתי בו במהלך השנה, בוודאי שזה היה בשוגג, זאת ההזדמנות להתנצל ולבקש סליחה. כולנו פועלים למען העיר הזאת ולמען תושביה ונמשיך להוביל אותה גם בשנה החדשה".

סגן ראש עיריית רחובות המחזיק בתיק החינוך, זוהר בלום: "אם מישהו נפגע במהלך העשייה שלי זה היה בשוגג. הכל נעשה במטרה אחת – לקדם את מערכת החינוך העירונית ולדאוג ולכל תלמיד ותלמידה במערכת החינוך ברחובות. בהזדמנות זו אני מאחל שנה טובה לכל תושבי העיר רחובות. יום אחד בשנה חובה על כולנו להביע התנצלות ולו למען אחדות וסיוע הדדי במהלך השנה".

המשנה לראש העיר רחובות, עו"ד יניב מרקוביץ': "אני מאוד אוהב את יום כיפור, כי זה זמן טוב לחשבון נפש ולשקט. אני חושב שכולנו צריכים לבקש אחד מהשני סליחה, על שהשיח הפך להיות יותר אלים, פחות מכבד וסלחני. נראה שהיום להשמיע איזושהי ביקורת או דעה שונה זה משהו שהופך במהירות לשק חבטות של תגובות לא פרופורציונליות, מאנשים שלא מסוגלים להכיל דעה של מישהו אחר. לכן אני מנצל את ראש השנה ואת הכיפור שבסמיכות אליו, ומאחל שנדע להיות סבלניים יותר, קשובים יותר וערניים יותר לכל מי שנמצא מסביבנו".

ממלא מקום ראש עיריית רחובות, בנצי שרעבי: "אני משתדל לא לפגוע אבל ודאי שאם פגעתי ממישהו אני מתנצל. אנחנו בסך הכל משרתי ציבור אז אם מישהו שמע ממני אמירה או ציטוט שלא במקום, אני מבקש ממנו סליחה. אני מאחל לכל תושבי עירנו שנה יותר טובה מקודמתה. שנכבד אחד את השני".

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק שיפור פני העיר, גיורא בן ארי, שעמד באחרונה בעין הסערה בשל תגובתו למחאת הזבל: "כבר לפני ראש השנה ערכנו סיור בשכונות, כולל בקרית משה ובאושיות ששם התלוננו לעיתים, ואני רוצה לומר לך שהעיר נקיה ומצוחצחת. כולם עבדו עד לדקה ה-90 והתמונות שהועלו על ידי 'אוהבנו' לא משקפות כלל את המציאות. גם השבוע, לפני יום כיפור, כולם עבדו שעות נוספות. לגבי הכתבה המדוברת, שבה כיניתי את אנשי המחאה כפי שכיניתי אותם, קיבלתי הרבה פרגונים מתושבים רבים שעודדו אותי על שאמרתי את האמת".

באשר ליום כיפור הוסיף בן ארי: "ראש העיר, המנכ"ל ואני עושים עבודה נאמנה ואין לי על מה לבקש סליחה מאף אחד. ארצה לומר תודה לתושבי העיר שהצטרפו לאגף שפ"ע בשמירה על ניקיון העיר, שעושים עבודה לא פחות ואפילו יותר טובה מאנשים שעובדים בעירייה, כי הם עושים זאת בהתנדבות".

ראש מועצת מזכרת בתיה, מאיר דהן: "לקראת יום הכיפורים הבא עלינו לטובה אני מבקש סליחה מכולם – בני משפחה, חברים, תושבים, עמיתים למקצוע ויריבים. בטוח פגעתי במישהו, בין אם בשוגג ובין אם מתוך עידנא דריתחא. כולנו בני אדם, כולנו טועים וטוב שיש את יום הכיפורים כדי לבקש סליחה. מן הסתם לא יכולתי להיענות לכל הבקשות והציפיות ממני, ובטח שלא קיימתי את כל הבטחותיי, למרות שרציתי לעשות זאת. אני יכול להבטיח לכם שהשתדלתי ובטח גם טעיתי לא מעט. אז סליחה, ותודה".

ראש מועצת קרית עקרון, חובב צברי: "אני מאחל שנה טובה וגמר חתימה טובה לתושבי קרית עקרון ולכל בית ישראל. אני מלא גאווה בעובדים ובמנהלים במועצה, במתנ"ס ובמתנדבים הנפלאים שעושים עבודת קודש למען תושבי קרית עקרון. אני מאחל לכולנו שנתברך בלראות מעלת חברינו ולא חסרונם. שנה טובה מקודמתה לכולנו".

סגן ראש מועצת קרית עקרון, אילן ירימי: "אם פגעתי במאן דהוא בשוגג אני מתנצל על כך. הכל נעשה תוך עשייה למען הציבור ולמען היישוב. בהזדמנות זו ברצוני לאחל שנה טובה וגמר חתימה טובה לכל עם ישראל בכלל ולתושבי קרית עקרון בפרט. אני ממליץ לכולם להתאחד ולנהוג בסובלנות איש לרעהו, בכבוד הדדי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר