פיטר פן- בימת הנוער צילום: עיריית רחובות
פיטר פן- בימת הנוער צילום: עיריית רחובות

אתם תעופו על זה: מחזמר חנוכה לכל המשפחה בהפקת כוכבי בימת הנוער רחובות

מחפשים בילוי משפחתי לחנוכה, שלא קורע את הכיס ומביא אלטרנטיבה איכותית להפקות הענק? המחזמר "פיטר פן", מאת ירון כפכפי ונועה ברנר, יעלה השנה בהפקה מרהיבה של בימת הנוער רחובות עם עשרות משתתפים

פורסם בתאריך: 6.11.22 15:11

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית יעלו בחנוכה הקרוב את המחזמר "פיטר פן" בביצוע חניכי בימת הנוער רחובות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מדובר במחזמר המיתולוג של ירון כפכפי, שכתב אותו ואת פזמוניו יחד עם נועה ברנר. הילד הנצחי, שסיפורו שובה הלב הפך לקלאסיקה, חוזר השנה אל הבמה ברחובות בגרסה קצבית ומעודכנת, שתישא בעזרת מעט אבק פיות את הילדים הצעירים ואת הילדים המבוגרים, אל אי של הרפתקאות, גיבורים, שודדי ים, אינדיאנים ובנות ים.

בעזרת קסם התיאטרון, בתפאורה קסומה, בתלבושות מרהיבות ובמוסיקה מקורית ומכשפת של ירון כפכפי, נצא מהמציאות הגשומה של לונדון אל ארץ "לעולם לא". לאורך השנים כיכבו בהפקה כוכבים גדולים דוגמת הראל סקעת, עופר שכטר, לירון לב, חנוך רוזן ואחרים.
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לפגוש מקרוב את אחת הדמויות האהובות על ילדים, צעירים וצעירים ברוחם – פיטר פן- ולצאת איתנו למסע קסום.

על רקע המחירים הגבוהים של הפקות חנוכה השונות ברחבי הארץ, עיריית רחובות והחברה העירונית שמו להן למטרה לייצר מדי שנה אלטרנטיבה תרבותית איכותית וערכית לכל המשפחה – במחיר משתלם לכל כיס, בסך 49 שקלים בלבד לכרטיס לתושב/ת רחובות ו- 55 לכרטיס לתושבי חוץ.
חניכי בימת הנוער החלו כבר בחודשים האחרונים בחזרות מרובות ומאומצות על מנת להעביר את קהל הצופים חוויה בימתית ומוזיקלית בלתי נשכחת. מאחורי הקלעים פועל כל העת המערך ההפקתי של המחזמר, המורכב גם הוא מחניכים, וכולל איפור, תלבושות, תאורה, ותפאורה – כמו בכל מופע מן השורה הראשונה.

 

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: "רחובות היא עיר המדע והתרבות, וכיאה לתואר המחייב, בימת הנוער העירונית היא אחת מחממות התרבות בעיר, שבה מחנכים את הדור הבא של אמני ישראל. אנו שמחים וגאים להשקיע בהפקת תרבות ענקית מדי שנה לטובת התושבים, שהיא חוויה לכל המשפחה. אני מזמין את ההורים והילדים להגיע ולהנות ממופע מרהיב במיוחד, קרוב לבית, במחיר נוח לכל כיס. כל אחד מאיתנו רוצה להיות הילד הנצחי הזה, שאף פעם לא מתבגר, בואו לצפות בפנטזיה הזאת".

עודד עמרם, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות: "המחזמר של בימת הנוער הוא שם דבר בעיר ומחוצה לה, ואני רואה חשיבות רבה בהשקעה בילדי העיר ובחשיפתם לאירועי תרבות איכותיים כבר מגיל צעיר. יישר כוח לצוות המקצועי של בימת הנוער בהנהלתו של אילן גרזי ובניהולו האומנותי של ז'ק זרביב. אני קורא לתושבי העיר להגיע להיכל התרבות העירוני, במחיר עממי, למחזמר מרהיב שלא מבייש אף תיאטרון ".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "החברה העירונית גאה להפיק מחזמר מהנה ואיכותי בחג החנוכה, אשר מאפשר ליהנות מיצירה אמנותית מרהיבה ממש ליד הבית. מחכה ומתרגש יחד עם כולנו לקראת העלאת המחזמר. אני מזמין את כולכם להגיע וליהנות עם בני המשפחה, אסור לפספס!"

אילן גרזי, מנהל בימת הנוער רחובות: "חג חנוכה הוא חג של אור ושמחה ואני גאה מדי שנה לראות את האור והשמחה בעיניהם של הילדים המוכשרים שלנו, שמתרגשים בתהליך החזרות והם חלק בלתי נפרד מהמופע המושקע. אנו מצפים לכל תושבי העיר והסביבה שיבואו וייהנו מהפקה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם ערך מוסף ובלי לנסוע רחוק ולקרוע את הכיס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר