מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו? הצטרפו לחלוקת המזון של עיריית רחובות לקראת ראש השנה!

האגף לשירותים חברתיים קורא לתושבי העיר להצטרף למבצע מיוחד לחלוקת מזון לנזקקים לקראת ראש השנה. החלוקה תקיים בימים ראשון-שלישי בשבוע הבא (18-20.9) בין השעות 15:00-21:00

פורסם בתאריך: 12.9.22 10:18

-->

בעוד כשבועיים כולנו נחגוג את ראש השנה סביב שולחנות עמוסי מאכלים ומטעמים עם המשפחות, החברים והקרובים. על מנת שכל תושבי העיר יזכו לחגוג את ראש השנה בכבוד, האגף לשירותים חברתיים יקיים בשבוע הבא מבצע מיוחד לחלוקת חבילות מזון לכ-1,500 בתי אב בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


המבצע יתקיים בימים ראשון-שלישי (18-20.9.22) בין השעות 15:00-21:00. תושבים המעוניינים להצטרף לחלוקת חבילות המזון יתבקשו להגיע עם רכבים לסניף הצופים של שבט שניר (רח' סירני 54) בשעות המוזכרות. המתנדבים יצאו לחלק את חבילות המזון לתושבים מעוטי יכולת בכל העיר, כדי שגם הם יזכו לחגוג את פתיחת השנה החדשה בכבוד. מומלץ להגיע להתנדבות בזוגות. להרשמה להתנדבות בחלוקת המזון לחצו על הלינק.

איסוף ואריזת חבילות המזון והחלוקה נעשים בשיתוף פעולה של היחידה להתנדבות במח' משאבי קהילה באגף לשירותים חברתיים, ארגון נחמה לישראל, חניכי שבטי הצופים: שניר, סער, יאיר, ירדן ותלמידות אולפנת צביה.

ראש העיר רחמים מלול: "לקראת החגים, אנחנו דואגים גם למי שאין מי שידאג להם. כל אחד יכול להצטרף ולהעניק מזמנו בסיוע בחלוקת המזון למשפחות מעוטות יכולת. אני מזמין את כל מי שיכולים – בואו לתת לקהילה, ולהירתם יחד איתנו למבצע חלוקת המזון, כדי שכולם בעיר יחגגו את החג בכבוד".

חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק התיק לשירותים חברתיים: "במהלך כל השנה אנו דואגים ותומכים בתושבים נזקקים ומעוטי יכולת. כעת, לפני תקופת החגים אנו מחזקים את החיבוק והמעטפת ודואגים שכל תושבי העיר יזכו לחגוג את החג בשמחה ובכבוד. אני מזמין כולם להצטרף אלינו לחלוקה בשבוע הבא – אני אחכה לכם שם".

בת-חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "היחידה להתנדבות במח' משאבי קהילה מובילה את הפעילות החשובה הזו לקראת ראש השנה וזאת ההזדמנות של התושבים להצטרף למצווה חשוב ועשייה מבורכת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר