הקייטנות המיוחדות של עיריית רחובות, אקי"ם ורשת חוויות

עיריית רחובות ופורום אוכלוסיות מיוחדות, באמצעות רשת חוויות, מקיימים קייטנות לילדים מיוחדים עד לרגע האחרון לפני פתיחת שנת הלימודים- והכל על מנת להעניק מענה מתאים גם בחופש הגדול לאוכלוסיות המיוחדות ולהורים

פורסם בתאריך: 24.8.22 13:03

-->

עירית רחובות, באמצעות רשת חוויות, ובשיתוף אקי"ם רחובות ופורום אוכלוסיות מיוחדות, מקיימת בימים אלה פעילויות קיץ לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


האחת, קייטנת קיץ המיועדת לילדים בגילאי 6-18 הפועלת במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה וכוללת פעילויות מגוונות, יצירה, מעגל מתופפים, ג'אגלינג, מפגש עם בעלי חיים, אפייה בטאבון, מתחם מתנפים, משחקייה, מתחם ג'ימבורי ועוד.
השנייה מיועדת לגילאים הבוגרים והיא פועלת במרכז חוויות אושיות, אשר עבר השנה שיפוץ נרחב והונגש לאנשים עם צרכים ומוגבלויות , הפעילות כללה סדנאות, יציאה לבאולינג, לבתי קפה ומוזיאונים.

הקייטנות הן חלק מהפעילות של מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, ח"מ אורית שרגאי, מחלקת שיקום ונכויות בניהולה של רבקה שטאובר, האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות בשירות תושבי העיר המיוחדים , אקי"ם רחובות בניהולה של אדווה אורן ובביצועה של רשת חוויות – מירב אהרון מנהלת חוויות רחובות החדשה ומנהלת תחום אוכלוסיות מיוחדות ברשת, ואירית נאור מנהלת חוויות אושיות.

אתמול (שלישי) ביקרו בפעילויות ראש העיר רחמים מלול יחד עם מ"מ ראש העיר זהר בלום, חברת מועצת העיר מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות אורית שרגאי, מנכ"ל חוויות גולן ביטון ומנהלת מחלקת שיקום ונכויות באגף לשירותים חברתיים רבקה שטאובר. הם פגשו את הילדות והילדים והתרשמו מהמגוון של הפעילויות במקום, גם בסוף אוגוסט, למען הילדים וההורים. הילדים שמחו לפגוש את ראש העיר ושתי ילדות העניקו לו מתנה מיוחדת שהכינו בשיעור יצירה- ברכת הבית עם הקדשה אישית.

ראש העיר, רחמים מלול סיכם את הביקור: " הקייטנות לילדים עם הצרכים המיוחדים הן קייטנות מצווה. הקייטנות מהוות עבור הילדים מסגרת מיוחדת המעניקה לילדים ולהורים חום, אהבה ודאגה עצומה, עם מגוון של פעילויות חווייתיות. אני מברך על שיתוף הפעולה בין המחלקה לשיקום נכויות בעיריית רחובות, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות אורית שרגאי, רשת חוויות, מינהל החינוך ורשת המתנסים על העבודה המסורה למען האוכלוסיות המיוחדות שלנו בעיר".

חברת מועצת העיר, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות והורים, אורית שרגאי: "תפקידנו להעניק מענה רחב ומקיף לאוכלוסיות המיוחדות בעיר. הקייטנות הן פרי שיתוף פעולה של עיריית רחובות, אקי"ם ורשת חוויות, והילדות והילדים המיוחדים נהנים פה מאוד. נמשיך לעשות הכל על מנת לתת לתושבים המיוחדים מענה לכל צורך. תודה רבה לכל השותפים שנרתמו לפרוייקט המרגש הזה, ומאפשרים את קיומן של קייטנות חשובות אלו"

סגן ראש העיר ויו"ר הרשת, אמיתי כהן, מציין כי: "רשת חוויות מובילה את הפעילות לאוכלוסיות המיוחדות בעיר כל השנה, במסגרות של חוגים, מועדונים ואירועי תרבות. קייטנות הקיץ, הן חלק מפעילות בלתי פורמאלית, שמתקיימת מידי שנה, במטרה לספק מסגרות תוכן מהנות ותומכות. השנה זכינו לספק מקום מונגש וחדש לבוגרים במרכז אושיות המחודש ואני מודה לראש העיר, רחמים מלול על העשייה האיכותית והבלתי מתפשרת למען קהילת העיר כולה והאוכלוסיות המיוחדות בפרט ולשותפים שלנו בעירייה, בארגונים ובקרב המתנדבים וצוותי ההדרכה. תודה גדולה מכולנו להורים השותפים, נמשיך לפעול יחד להעלאת המודעות ושילובן של האוכלוסיות המיוחדת בקהילה".

מנהלת האגף לשירותים חברתיים, בת חן קרני: "שיתופי הפעולה הנפלאים הקיימים בין גורמי הרווחה, רשת חוויות ומחזיקת תיק האוכלוסיות המיוחדות בהובלת ראש העיר, מצמיחים תוכניות איכותיות לקידום רווחתן של האוכלוסיות המיוחדות. קייטנות הקיץ מושקעות ביותר ונותנות מענה נהדר לקבוצה נרחבת של ילדים ובוגרים ומסייעות גם להורים למלא את תקופת חופשת הקיץ בפעילות של כיף והנאה לילדיהם"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר