בפעם השלישית "פסטי-בוק"

פותחים את החופש הגדול בפסטיבל "פסטיבוק" יום חמישי 30/6, 17:30 מתחם היקב- ה-100 ראשונים שיגיעו למתחם יזכו להאזנה לספרים מוקלטים חינם במשך חודש ימים

פורסם בתאריך: 27.6.22 10:55

-->

פסטיבל "פסטיבוק", בסימן קהילה, חברה וסביבה הפך כבר בשנים האחרונות למסורת בעיר רחובות והפעם הפסטיבל יפתח את החופש הגדול ויתקיים ביום חמישי הקרוב 30/6, 17:30 , במבנה ההיסטורי של מתחם היקב ובאווירת ילדות של פעם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


את הפסטיבל יזמה חברה המועצה איטל בציר אלשיך בתמיכת ראש העיר והחברה העירונית ויכלול גם השנה : מגוון מתחמים, פעילויות, סדנאות והצגת תיאטרון לילדים "טוני קרטוני" בשעה  18:00

כבר בכניסה לפסטיבל יוכלו התושבים ליהנות מעוגיות, מאפינס, עוגות ביתיות ולימונדה שימכרו על ידי ילדים במחיר סמלי לצד מתחמים נוספים ומעניינים: החלפת ספרים – הציבור מוזמן להביא ספרים ולקחת אחרים.

"סיפור חוזר" – ספרי יד 2 במחיר של עד 20 ₪ . חנות חברתית המאפשרת שיקום מתמודדי נפש ושילובם בשוק החופשי.

מתחם יצירה מחומרים ממוחזרים ומספרי יד 2 משומשים.

מתחם זולה – משפחות מוזמנות לשבת על כריות ופופים וליהנות מזמן קריאה ואיכות משותף עם הילדים.

בשעה 18:00 תתקיים הצגת התיאטרון: "טוני קרטוני" של תיאטרון חוויה. הצגה קסומה בנושא הפרדה ומיחזור.

100 ראשונים שיגיעו לפסטיבל, יזכו בהאזנה לספרים מוקלטים למשך חודש חינם דרך אפליקציית iCAST ולהאזין מתוך אלפי ספרים מוקלטים המיועדים לכל הגילאים. ניתן להאזין בנסיעה, בדרך לעבודה ולפני שינה.

לדברי ראש העיר, רחמים מלול: "בנוסף לחגיגות שבוע הספר, אנחנו חוגגים את השפה העברית ואת הקריאה בעיר גם ברוח הקיימות, באירוע לכל המשפחה. אני מזמין את התושבים והתושבות להגיע לפסטיבל שמשלב את אהבת הספר יחד עם מיחזור ושמירה על הסביבה"

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית:"החברה העירונית שמחה לקחת חלק באירוע קהילתי זה, שכולו אהבה לספרים ולסביבה. הציבור מוזמן להגיע, ליהנות מהפשטות והיופי של החלפת ספרים לצד דוכן לימונדה ועוגיות, באירוע שהפך כבר למסורת מבורכת בעיר."

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר