קרדיט צילום: רונן אקרמן
קרדיט צילום: רונן אקרמן

בית העם רחובות – היכל התרבות העירוני פותח את ההרשמה לעונת המנויים

פורסם בתאריך: 26.6.22 11:08

-->

בית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, אשר הפך בשנים האחרונות למרכז תרבות מוביל בעיר וסביבתה, מושך אליו מדי יום מאות שוחרי תרבות בגילאים שונים ועם טעמים מגוונים הבאים ליהנות מהשפע שההיכל מציע. לקראת עונת המנויים 23-22, בימים אלה נפתחת ההרשמה לעונה הבאה וזה הזמן להירשם ולרכוש מנוי באחד מהיכלי התרבות המובילים בישראל. המקומות למנויים הוותיקים יישמרו רק עד ה- 07.07.22.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


צוות ההיכל וועדות הרפרטואר השונות בחרו את המופעים החדשים, המובילים והמרגשים ביותר בכל תחומי התרבות. בעונת המנויים 2023-2022 ימשיך ההיכל עם הסדרות האהובות והמוכרות ויתחדש בסדרה חדשה "קבלת שבת ישראלית".

בסדרת התיאטרון מצפה לכם תמהיל מגוון הכולל דרמות ודרמות קומיות מצוינות: "תפוחים מן המדבר", בכיכובה של תיקי דיין המופלאה, "ברלין", "אחד משלנו", ו"חומות של תקווה", לצד קומדיות שנונות ומצחיקות: "צניחה חופשית" של תאטרון חיפה, בכיכובן של ציפי שביט וליאורה רבלין, ו"בואו נפתח את זה" של תאטרון הקאמרי. כמו כן, תוכלו ליהנות מהדרמה המוסיקלית המצוינת "ינטל".

רחמים מלול, ראש העיר: "היכל התרבות העירוני הוא אחד מעוגני התרבות החשובים ביותר בעיר התרבות, ואנו משקיעים בו משאבים רבים. עם השנים הוא הפך לאחד מהיכלי התרבות המובילים בישראל, ואנו שמחים להגיש לתושבי רחובות עונה חדשה, מגוונת ואיכותית. בואו ליהנות ממנה!"

עודד עמרם, ח"מ ומחזיק תיק התרבות: "העיר רחובות חרתה על דגלה את היותה עיר התרבות, וככזאת מתהדרת בהיכל תרבות מרשים ומכובד אשר מהווה מוקד משיכה לשוחרי תרבות מהעיר ומהסביבה כולה. אני מזמין את התושבות והתושבים ליהנות מההצגות ומהמופעים שנבחרו בקפידה על ידי הצוות המקצועי של ההיכל."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר