קויר בעיר צילום: גילי כהן
קויר בעיר צילום: גילי כהן

לקראת המצעד: מפגש פסגה של ״קויר בעיר״ עם זהר בלום

בלום וחברות קוויר בעיר שוחחו על ההכנות לאירועי חודש הגאווה שיחגג ברחובות גם השנה, ובראשם מצעד הגאווה.

פורסם בתאריך: 15.6.22 15:17

-->

לקראת מצעד הגאווה החמישי ברחובות, שיתקיים ביום חמישי, 14.07.2022, נפגשו חברות וחברי קהילת "קוויר בעיר" עם ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום.בלום וחברות קוויר בעיר שוחחו על ההכנות לאירועי חודש הגאווה שיחגג ברחובות גם השנה, ובראשם מצעד הגאווה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"קוויר בעיר" היא קהילה להט"בית רחובותית שהוקמה בשנת 2018 וצמחה משמעותית בגודלה בשנה האחרונה. הקהילה מורכבת מצעירים וצעירות (18+), תושבות ותושבי רחובות והסביבה. הפעילות של קוויר בעיר מתרחשת הרבה מעבר לחודש הגאווה. הקהילה מקיימת פעילות גאה ענפה ברחובות, המורכבת ממגוון אירועים שנועדו לייצר מקום למפגש, תרבות קווירית, עשייה משותפת ולהוות בית לקהילה הגאה כאן ברחובות.
בשנים האחרונות, עומלות במרץ חברות הקהילה על המצעד, שפוקד אלפי צועדים וצועדות מדי שנה. זוהר בלום הביע את תמיכתו באירועי הקהילה השונים ובמצעד הגאווה, שבו הוא צפוי לנאום.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: ״אני מברך את הפעילות והפעילים על העשייה הגאה שצומחת ומתפתחת בעיר שלנו. מצעד הגאווה יתקיים כמובן כמידי שנה. רחובות גאה להיות עיר ליברלית, שוויונית ומכילה לכל תושביה בלי הבדל דת, מוצא ונטייה מינית ומגדרית. אני מודה לידידי אסף אל-בר על התמיכה בפעילות הקהילה כל השנה״.

ד"ר אסף אל-בר: "חודש הגאווה הוא זמן לחשבון נפש האם נעשה מספיק כדי לתת מקום לצעירים ולצעירות שמחפשים את זהותם. אני גאה בהתקדמות שעשינו בשנתיים האחרונות, והדרך עוד ארוכה. אני רוצה להודות לזוהר בלום ולאיטל בציר אלשיך ששותפה לדרך, ויותר מהכל לפעילים ולפעילות המדהימות שלא נחות לרגע. חזקו ואמצו!"

מיה שמש, ממובילות קוויר בעיר: "אנחנו מתרגשות לקראת עוד מצעד. מרחיב לב לראות את כמות הצועדות והצועדים שמתאספת כל שנה, את המפגש, את החגיגה המשותפת, את הקול הברור של קהילה להט"בית שקוראת לרחובות בית. התמיכה של סגן ראש העיר זוהר בלום במצעד היא משמעותית, ושמחנו מאוד על המפגש ועל הבחירה של חבר המועצה לנאום."

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר