חוגגים עם הלוחמים

אחרי שבועות של עבודה קשה ומפרכת בשמירה על מעברי ירושלים, הגיעו אתמול (שלישי) 130 מהלוחמים והלוחמות של גדוד ארז, המאומץ על ידי עיריית רחובות- ליום כיף מיוחד בבריכה העירונית.

פורסם בתאריך: 25.5.22 04:18

-->

לפני כארבע שנים החליט ראש העיר, רחמים מלול כי עיריית רחובות בשיתוף עם וועד העובדים יאמצו ויחבקו את לוחמי גדוד המעברים הלוחמים "ארז" של המשטרה הצבאית במסגרת פרוייקט ״אמץ לוחם״ של יחד למען החייל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מדובר בגדוד שבו כ- 600 לוחמים ולוחמות, אשר אחראי על הביטחון בכ- 15 מעברים שבעוטף ירושלים, ומשתייך לחיל המשטרה הצבאית. חיילי וחיילות הגדוד מבצעים עבודה חשובה בעומדם במוקדי החיכוך במחסומים, ונדרשים לבצע בדיקות ולגלות ערנות על מנת למנוע כניסת גורמים עוינים לשטח ישראל ולמנוע אירועי פעילות חבלנית.

כזכור, במסגרת האימוץ גם לקראת חג הפסח עיריית רחובות העבירה עשרות חבילות מזון ללוחמים ולוחמות בודדים ומעוטי יכולת מהגדוד, לרגל חג החנוכה נשלחו מאות סופגניות לחיילים, ולרגל הפורים הכינו תלמידי רחובות מאות משלוחי מנות שחולקו ללוחמות ולוחמי הגדוד.

רחמים מלול, ראש העיר: ״אנחנו גאים ושמחים לחבק את הלוחמות והלוחמים בצה״ל בכל הזדמנות, בשם כל תושבי רחובות. הם שומרים עלינו- ואנחנו שומרים עליהם ואוהבים אותם. הוקרת התודה על שירותם היא המעט שאנו יכולים לעשות עבורם״

סגן ראש העיר, אמיתי כהן: ״שמחתי לפנק את הלוחמים שהיו אחראים על השמירה בגזרת ירושלים. הגעתי לכאן כדי לומר להם שאנחנו אוהבים אותם, ושמחים לארח אותם. מגיעה להם כל ההוקרה שנוכל לתת על עבודתם מצילת החיים״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר