מחר: קרנבל פורים בפארק המייסדים

עיריית רחובות והחברה העירונית מחזירות את חגיגות פורים לעיר ובגדול, אחרי שנתיים של חגיגות מצומצמות בשל נגיף הקורונה, פארק המייסדים המשודרג יהפוך למתחם ענק של מופעים

פורסם בתאריך: 16.3.22 13:12

-->

לאחר שבשנתיים האחרונות לא התקיימו אירועי פורים המסורתיים ברחובות בשל מגיפת הקורונה, עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו השנה חגיגת פורים שמחה במיוחד בפארק המייסדים, שעבר לאחרונה שיפוץ ושדרוג, בחופשת פורים, יום ה', 17.3, בין השעות 14:00-10:00. כוכב הילדים הנצחי טל מוסרי יארח את הדמות האהובה בובספוג, וכוכב הנוער דילן דרור ינחה את הבמה המרכזית, עליה יופיעו מיטב להקות המחול והזמר העירוניות וחניכי בימת הנוער עם שירים מהמחזמר "סביב העולם ב-80 יום". ברחבי הפארק יפעלו שלל משחקים, מתקני שעשועים, יצירה ואטרקציות בכמה מתחמים:


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מתחם נינג'ה ענק לגדולים וקטנים עם הפעלות, כוכבי נינג'ה ועוד הפתעות, מתחם אי הפיראטים בו יתקיים משחק "חפש את המטמון" עם מפת האוצר ועוד, מתחם פליימוביל לקטנטנים עם בתי משחק, שולחנות פעילות אינטראקטיבים, פינות צביעה ויצירה, ג'ימבורי ועוד. כמו כן, יופעלו מתחם יצירה פורימי עם דמויות מהאגדות, מתחם הכנת משלוחי מנות מתוקות שיחולקו במחלקות הילדים בבית חולים קפלן, מתחם טיקטוק ענק ומעוצב בו יעלו סרטונים לטיקטוק ויתייגו, כשהסרטונים יזכו לחשיפה של צופיהם ברשתות החברתיות. במתחם המולטימדיה יוצעו מבחר משחקי מחשב, במתחם "אנימה" – מתחם מעוצב לצילום, יוכלו הילדים להצטלם עם דמויות האנימה האהובות ולהשתתף בסדנת איור של אנימה. מתחם "לונה פארק" ענק יציע רכבת, מטוסים, חלזונות, קרוסלה ועוד והקהל מוזמן ליהנות גם מביתני שעשועים מתנפחים נושאי פרסים.

כמיטב המסורת בעיר, יתקיים בערב יום חמישי, ה-17.3, RAVE פורים עבור בני הנוער, והחל מהשעה 20:00 יעלו על במת הפארק הדיג'ייאים המובילים בישראל – סקאזי, נויה אסרף וטל אלון, למסיבה ענקית שתימשך עד השעה 23:00. גם הכניסה לאירוע זה חופשית.

 

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: " חגיגות פורים הן אחד האירועים הצבעוניים ביותר בעיר, ולאחר שנאלצנו בשנתיים האחרונות לצמצם אותן בשל הקורונה, עיריית רחובות והחברה העירונית חוזרות לקיים אותן במלוא הדרן. אני שמח להזמין את כולם לחגיגות הפורים הססגוניות של רחובות שכוללת שלל אטרקציות לכל המשפחה".

ח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "התוכנית האמנותית של חגיגות פורים השנה מציעה מתחמי פעילות מושקעים במיוחד לילדים וגם למבוגרים. הציבור מוזמן להשתתף בחגיגה הצבעונית שהכנו לו".

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: " מתחמי ההפעלה והיצירה, והמופעים בבמה המרכזית, הן בבוקר לכל המשפחה והן באירוע הערב לנוער, מושקעים מאוד, ואני מזמין את תושבי העיר להגיע וליהנות. פורים שמח מבדח לכולם!"

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר