פיצוי למורה על תאונה קלה ביותר: 850 אלף שקל

מורה תושבת רחובות שנפגעה לפני כ-4 שנים כנוסעת בתאונת דרכים קלה ליד נתב"ג לאחר שנהג מיבנה התנגש ברכב בו נסעה, תזכה לפיצוי של כ-850 אלף ש"ח. כך עולה מהסכם פשרה בעקבות תביעה שהגישה באמצעות עו"ד ליאור כובשי ממשרד עורכי הדין מרקמן את טומשין נגד חברת הביטוח

פורסם בתאריך: 13.3.22 10:54

-->

מהתביעה עולה כי הנפגעת, נסעה לפני הצהריים  בטויוטה המשפחתית בה נהג בן זוגה ובהגיעם סמוך לנתב"ג, מכונית מזדה בו נהג תושב יבנה, התנגשה בהם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בתחילה נראה היה כי מדובר בתאונה קלה, אבל התברר בדיעבד כי התאונה גרמה לה לנזקים לא קלים ולנכות לצמיתות. לאחר התאונה היא פנתה למרכז רפואי כשהיא סובלת מכאבים ומגבלות תנועה בצוואר ובגב התחתון. היא שוחררה לביתה אך במרוצת הימים והשבועות שלאחר התאונה המשיכה לפקוד את קופת החולים ואת בי"ח בילינסון, כשהיא  מתלוננת על כאבים והגבלות בצוואר ובגב,  כאבי ראש וסחרחורות. שלושה חודשים לאחר התאונה ה'קלה', איבחנו בבית חולים בילינסון,  כי היא סובלת מדימום מוחי והוכנסה לניתוח. לאחר שהתאוששה מהניתוח חזרה לסבול מכאבי ראש וסחרחורות ובנוסף מחולשה ביד, מעייפות ומירידה בתפקוד ומעייפות. בהדמיית  CT נמצא כי היא סובלת מדימום מוחי כרוני. 

כחצי שנה לאחר התאונה האשה החלה לסבול ממצב רוח ירוד, דיכאון, נדודי שינה, סיוטים, פלאשבקים מהתאונה וחששה לשוב ולנהוג.  אז אובחן כי היא סובלת מבלט דיסק בצוואר, מאי יציבות, מקושי בהליכה וקושי בזכרון.

מומחים שמינה בית משפט השלום בראשון לציון לבקשת באי כוחה ממשרד מרקמן וטומשין, זאת למרות שכאמור  חברת  הביטוח התנגדה למינוי המומחים, קבעו כי היא סובלת מנכות לצמיתות בשיעור של 52 אחוזים. זאת בשל הגבלה בתנועות הצוואר והגב, ירידה קוגניטיבית, כאבי ראש ופגיעה מוחית.

בתביעה נטען כי לפני התאונה האשה עבדה כמורה וקיימה פעילות נמרצת ואילו כתוצאה מהתאונה היא  הפכה לשבר כלי של ממש ואפילו זקוקה לליווי צמוד 24/7 של מטפל סיעודי.  לאור מצבה בנה נאלץ להיעדר מעבודתו  לעיתים קרובות במטרה ללוות את איימו לבדיקות, ניתוחים וטיפולי שיקום במסגרת הסכם פשרה, חברת הביטוח הסכימה לשלם למורה, פיצוי כספי כולל של כ-850 אלף שקל.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר