רחובות מציגה: מוזיאון מנחם בגין

לרגל 30 שנה למותו של רה"מ לשעבר מנחם בגין: בבית הספר ע"ש מנחם בגין הקימו את מוזיאון מנחם בגין

פורסם בתאריך: 10.3.22 10:59

-->

בשבוע שעבר נפתח בבית הספר ע"ש בגין ברחובות מוזיאון מנחם בגין, על שם האיש ופועלו, כחלק מציון 30 שנה למותו. המוטו שמלווה את מנהלת בית הספר ואת צוות המורים


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


על פי התכנית, כל תלמיד ותלמידה יכירו, ילמדו, ויחקרו אודות האיש שעל שמו נקרא בית הספר שבו הם לומדים.

כל צוות בית הספר לקח חלק פעיל וחשוב בבניית תוכניות הלימוד בנושא והיה חשוב לכולם ליצור חיבור עמוק יותר בקרב התלמידים בין שם המוסד בו הם לומדים לבין האדם והמנהיג, מנחם בגין.

במהלך העבודה הלימודית על פרויקט המוזיאון, התלמידים עסקו בנושא מזווית שונה בכל מקצוע, במטרה לחבר את התוכן המקצועי להישגיו של מנחם בגין על פני השנים.

בשיעורי מתמטיקה התלמידים בנו את ציר הזמן וחקרו את השנים בהן התקיימו אירועים חשובים. עם סיום הקמת המוזיאון בחלל בית הספר, תלמידים מכל השכבות יכולים להגיע ולהתרשם מאוסף מיצגים ועבודות שעשו חבריהם ודרכם ללמוד על האיש.

בחלל המוזיאון התלמידים חווים למידה אינטראקטיבית, בכל החלל משולבים ברקודים המזמינים את התלמידים והמבקרים "לצלול" לתכנים השונים בדרך מהירה וקלה.

 

ראש העיר, רחמים מלול: "חינוך הוא לא רק מצוינות אלא גם ערכים ולמידה משמעותית וחווייתית כפי שנהגו בביה"ס בגין"

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: "מוזיאון בגין שהוקם בביה"ס ע"ש בגין הוא דוגמא נוספת מדוע החינוך ברחובות הוא הטוב ביותר בישראל"

מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן: "כל הכבוד לצוות ביה"ס ע"ש בגין שהתגייס כולו למען הקמת המוזיאון – אין לי ספק שהתלמידים הפיקו הרבה יותר ממוזיאון מכל התהליך שעברו"

מנהלת בית הספר בגין, רוית קונקס: "תהליך העבודה על הפרויקט היה לא פחות חשוב מהתוצר הסופי. תלמידים צעירים בגילי 10עד 12 חקרו, למדו והעמיקו בעזרת הכוונה ותיווך צמודים ובסופו של דבר, נתנו ביטוי יצירתי ומגוון למה שספגו באמצעות חלל תצוגה מרהיב בעזרתם הגדולה של לילי בר- מורה לאמנות, טל נבון – מורה אמירים, סיגלית מרילי – רכזת פדגוגית ואסף שרעבי- אב הבית"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר