נפתח הרישום לבקשות סבסוד בשכר לימוד לזכאים בצהרונים

משרד העבודה והרווחה פתח את הרישום להגשת בקשות לזכאים לסיוע בשכר הלימוד לשנת הלימודים תשפ"ב. אמיתי כהן, יו"ר הרשת: "צהרוני רשת חוויות זכאים לסמל תמ"ת, דבר המאפשר למאות הורים לקבל סיוע כלכלי"

פורסם בתאריך: 9.2.22 11:30

-->

רשת חוויות רחובות נערכה לסייע להורים בהגשת בקשות לסבסוד לזכאים בצהרונים, זאת לאחר שהשבוע התקבלה הודעת משרד העבודה והרווחה (תמ"ת), כי ניתן להגיש בקשות כאמור עד ליום חמישי ה- 31.3.22. את הבקשה יש להגיש באתר משרד העבודה והרווחה, בצרוף טופס חתום אותו מספקת רשת חוויות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, אומר כי: "רשת חוויות עומדת בכל הקריטריונים והסטנדרטים הגבוהים שנקבעו על ידי משרד העבודה והרווחה, ועל כן קיבלה את סמל התמ"ת, דבר המאפשר להורים להגיש בקשות לסבסוד בשכר לימוד. בזכות זאת, מידי שנה מאות הורים המגישים בקשות ונמצאים זכאים, מקבלים את השתתפות המדינה בשכר הלימוד. בימים אלא קיבלנו את הודעת המשרד כי נפתחה ההרשמה כאמור – ואני קורא להורים למהר ולהגיש בזמן את כל הנדרש, על מנת שפנייתם תיבדק במשרד העבודה והרווחה".

גולן ביטון, מ"מ מנכ"ל הרשת ציין כי: "רשת חוויות מנגישה להורים את המידע, ופתחה באתר האינטרנט של הרשת דף מידע מרוכז, שיסייע להם בתהליך הרישום, לרבות הפניות למבחני התמיכה, טבלת ההשתתפות בשכר הלימוד וקליטת השאלונים. כחלק מהתהליך ההורים נדרשים לצרף טופס חתום על ידי ולמען נוחיותכם – הטפסים הועברו למובילות הצהרונים. אנו עושים כל הנדרש על מנת לספק שירות איכותי ומקצועי, המקנה לנו סמל תמ"ת אך מעבר לכך, מקנה לילדים מסגרת חינוך בלתי פורמאלית מעשירה ותומכת. גם השנה המשכנו ופעלנו לשיפור השירות, תוך הרחבת השיח ושיתופי הפעולה עם ההורים. אני מודה למנהלת הצהרונים, שלי מרין, לצוות האגף, המובילות והסייעות, שביחד מובילות את הצהרונים להצלחה, דואגות, מטפחות ואוהבות את הילדים ואת העשייה החינוכית מכל מהלב והנשמה".

*בהודעת המשרד נמסר כי: * "בכדי שההורה יקבל את הסבסוד מתחילת שנה או מחודש כניסת הילד למסגרת (המאוחר מבניהם) על בקשת הסבסוד להתקבל במוקד עד לתאריך 31/3/2022. בקשת סבסוד אשר תתקבל החל מ1/4/2022 ההורה יקבל את הזכאות החל מחודש שקדם לקבלת בקשת הסבסוד במוקד".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר