סבתא שרלוט חוזרת לטיול אחרי צבא

כיום הודות לטכנולוגיה של מציאות מדומה ניתן לעשות גיחה לאותם מקומות בכל גיל

פורסם בתאריך: 25.1.22 14:51

-->

כולנו מכירים את ההזדמנות הכמעט חד פעמית של לצאת אחרי צבא למקומות אקזוטיים ומיוחדים המשלבים אתגרים, טבע ומקומות קדושים כגון בהודו, סרי לנקה, טיול ספארי בקניה ובסוואנה באפריקה. אך מסתבר, שכיום הודות לטכנולוגיה של מציאות מדומה ניתן לעשות גיחה לאותם מקומות בכל גיל, אך הפעם מבלי לקחת סיכונים ואפילו ללא צורך להתארגן לקראת טיסה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לאחרונה, בדיור המוגן "לב רחובות" החליטו להטמיע חדשנות ולשלב כחלק מדאגה לרווחה הנפשית של הדיירים גם טכנלוגיה של משקפי מציאות מדומה, המאפשרת חוויה ייחודית התורמת לא רק ל-WellBeing של הדיירים אלא על פי  מחקרים אף תורמת להפחתת סטרס ולחץ דם.

מנהל "לב רחובות" מאיר בן חיים מציין: "בתקופה מאתגרת זו חשוב לנו להיות ערים ולנצל הזדמנויות, לפתח רעיונות ולממש אותם בתוך הבית לטובת רווחת הדיירים והפתרון של משקפי VR מהווה חוויה חושית וסוג של בריחה לנופי ילדותם, טיול שורשים, ביקור באתרים ברחבי העולם וכמובן הגעה למקומות חדשים ומאתגרים שאלמלא המשקפיים לא הייתה להם הזדמנות להגיע אליהם ולהכיר "מקרוב".

שרלוט פרדו, המתגוררת ב"לב רחובות" מסכמת את החוויה: "בזכות משקפי המציאות המדומה אני חוזרת לטייל במקומות האהובים עליי: בוונציה ואייפל. אני מרגישה שוב בחו"ל רק בלי צורך בבדיקות קורונה, בלי להתארגן מראש וגם בלי לשלם כרטיס טיסה. עכשיו לא רק הנכדים שלי היו בגו'נגלים בסוואנה וטיול בהודו אלא גם אני. והפעם, שידעו שסבתא שרלוט הקדימה אותם! לי יש משקפי VR ולהם עדיין אין".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר