יוסי ברוק, הפקח העירוני שנפצע בשריפה בלילה: "הייתי עושה את הכול שוב"

ראש העיר, רחמים מלול, התקשר לשבח את יוסי על תפקודו ולאחל לו רפואה שלימה ניידת הפיקוח והשיטור העירוני ובה יוסי וחברו הלל, הגיעה ראשונה למקום יחד עם ניידות הביטחון העירוניות יחד הם פינו את דיירי הבניין בשל התפשטות השריפה

פורסם בתאריך: 19.1.22 12:24

-->

אמש (שני) בשעות הלילה המאוחרות הגיעה קריאה מהמוקד על שריפה ברחוב מילר. ניידות הפיקוח והשיטור העירוני (הפועלות במסגרת אגף התנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני) וכן ניידות הביטחון העירוניות (במסגרת אגף הביטחון, חירום בטיחות ומוקד עירוני) יחד עם כוחות ההצלה – כיבוי אש וניידות הסיור של המשטרה. בניידת השיטור העירוני היו הפקח יוסי ברוק עם השוטר העירוני הלל, למקום הגיעה עוד ניידת סיור עם שוטר ומתנדב.למקום הגיעו אמש גם שתי עובדות סוציאליות מהאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, שמלוות את בני המשפחה של האישה שנספתה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לאחר שסייע בפינוי הדיירים ונפגש משאיפת עשן, יוסי ברוק פונה לטיפול נמרץ ולאחר מכן להתאוששות ולמחלקה פנימית.הבוקר (שלישי)  הוא סיפר על האירוע: "הגענו ראשונים למקום, המטפל של הדיירת שנהרגה היה מחוץ לדירה וניסינו להיכנס כדי להוציא אותה למרות העשן הכבד במקום. בינתיים הגיעו למקום הכבאים שהמשיכו במאמצי ההצלה והתחילו בכיבוי האש במקביל. אני והשוטרים התחלנו בפינוי הדירות, פיניתי כמה וכמה דירות וכשסיימתי סייעתי לכבאים במאמצי הכיבוי עם הצינורות הכבדים. כשיצאתי החוצה הרגשתי קושי בנשימה והתחלתי להשתעל ללא הפסקה. פינו אותי לטיפול נמרץ בהתחלה אבל התאוששתי ועכשיו אני במחלקה הפנימית. יש לי עוד קצת קושי בדיבור ובנשימה אבל יהיה בסדר, העיקר שהצלחנו לסייע לתושבים ולהציל אותם. צר לי שלא הצלחנו להציל את הדיירת שנהרגה בשריפה.
כולם דואגים לי פה אבל אם הייתי צריך, הייתי עושה את זה שוב. זה התפקיד שלי ולזה בדיוק הכשירו אותי– לסייע לתושבים, בפרט כשהם זקוקים לעזרה"
בבית החולים קפלן טופל שוטר מהשיטור העירוני שנפצע קל משאיפת עשן ושוחרר, וכעת מאושפז שם שוטר נוסף שנפצע קשה.

ראש העיר, רחמים מלול: "זהו אירוע מצער מאוד, וליבנו עם בני משפחתה של התושבת שנספתה, זיכרונה לברכה. אנו שולחים להם את תנחומינו מקרב לב ונמשיך ללוות אותם. אנו מאחלים רפואה שלימה לשוטרים ולפקח שנפצעו באירוע, אשר עשו הכל על מנת לסייע באירוע הזה. שוחחתי הבוקר עם הפקח יוסי ברוק, והבעתי את הערכתי הגדולה על תפקודו באירוע יחד עם חבריו, ואיחלתי לו רפואה שלימה. חשוב לי מאוד להזכיר עבור כולנו, דווקא בימים קרים אלה, אנא פעלו על פי ההנחיות לחימום בטוח על מנת שלא להסתכן בשריפה. בכל בעיה או שאלה, אל תהססו לפנות למוקד העירוני 106 העומד לרשותכם. חורף חם ובטוח"

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר