ראש העיר רחמים מלול, סגנו אמיתי כהן, ממ ראש העיר זהר בלום וקומונרית הסניף- תמר קורינאלדי בביקור בסניף המשופץ

הושלם שיפוץ הסניף של בני עקיבא בעיר

בשבועות האחרונים עבר סניף בני עקיבא מרכז שיפוץ מסיבי, במסגרתו נצבע הסניף מחדש והוחלפו מערכות החשמל והתאורה. עלויות השיפוץ מוערכות בלמעלה מ-100,000 שקלים

פורסם בתאריך: 9.1.22 06:25

-->

כ-400 חניכות וחניכים מכל רחבי העיר משתתפים בפעילות סניף מרכז, שעבר שיפוץ גדול בשבועות האחרונים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


היום, חמישי הגיעו ראש העיר, רחמים מלול, מ"מ ומחזיק תיק החינוך זהר בלום וסגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן המחזיק תיק תנועות הנוער הדתיות, שהובילו יחד את שיפוץ הסניף, לטובת חניכות וחניכי התנועה. במקום נפגשו עם הקומונרית הסניף, תמר קורינאלדי ובירכו את החניכים על המתחם המשופץ.

ראש העיר, רחמים מלול: "לתנועות הנוער יש תפקיד חשוב בחינוך בני הנוער בעיר לערכים ולהתנדבות, נמשיך לתמוך ולקדם את פעילות תנועות הנוער בעיר".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "מחלקת הנוער באגף החינוך פועלת כדי להעניק לכלל תנועות הנוער בעיר מעטפת נכונה לפעילות מגוונת בכל ימות השנה, נמשיך לקדם ולתמוך בתנועות הנוער שלנו בעיר".

סגן ראש העיר, יו"ר רשת חוויות ומחזיק תיק תנועות הנוער הדתיות, אמיתי כהן: אנחנו שמחים להמשיך לדאוג לחניכים ולפעילות תנועות הנוער בעיר. אני מקווה שתהנו מהמתחם המשופץ ותשמרו עליו, הוא בשבילכם ולמענכם. תודה לראש העיר רחמים מלול ולמ"מ ראש העיר מחזיק תיק החינוך זהר בלום, לקומונרית תמר על כל עבודתה והשקעתה בסניף, להורי הסניף האכפתיים  ולאגף הנוער בניהולו של אבי יוספי שמלווה את התנועות."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר