מאיר דהאן

נעים להכיר: מאיר דהן המנכ"ל החדש של עיריית רחובות

לפני זמן קצר אישרה וועדת האיתור את מינויו של מאיר דהן, ראש מועצת מזכרת בתיה לשעבר, לתפקיד מנכ"ל עיריית רחובות

פורסם בתאריך: 16.12.21 15:00

-->

היום (חמישי) התכנסה וועדת האיתור לנושא מנכ"ל העירייה ובה חברים נציג הקואליציה, ממלא מקום ראש העיר, זהר בלום, נציג האופוזיציה חבר המועצה מתן דיל, סמנכ"ל משאבי האנוש של עיריית רחובות, גלית אנגל, היועצת המשפטית של עיריית רחובות, עו"ד מיכל דגן ומנכ"ל עיריית רעננה, אריאל הילדסהיימר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תפקידה של וועדת האיתור היה לבדוק באם המועמד שהובא בפניה עומד בתנאי הסף הנדרשים, וכאמור- הוועדה החליטה לאשר את מינויו של מאיר דהן למנכ"ל עיריית רחובות.

מאיר דהן (60), בעל תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במינהל ומדיניות ציבורית, מכיר היטב את התחום המוניציפלי ומנוסה מאוד. הוא כיהן במשך כ- 15 שנים כראש המועצה המקומית מזכרת בתיה, במשך שלוש קדנציות רצופות. בתקופתו פרחה ושגשגה מזכרת בתיה והפכה למקום מגורים מבוקש. בעת כהונתו הוכפל מספר התושבים; דהן הקים פארק טכנולוגי במועצה והביא להקמת תחנת הרכבת במקום, הוא הוציא לפועל בהצלחה תוכנית הבראה רב מערכתית, יישם חזון חינוכי פורץ דרך והביא להקמת פארק אקולוגי ענק בסביבה.

לפני כן כיהן כמנכ"ל המועצה המקומית בני עייש. מלבד זאת, הוא כיהן בעבר ועדיין מכהן כחבר בדירקטוריונים, באיגוד ערים לאיכות הסביבה ובמרכז השלטון המקומי.
דהן יחל בחפיפה כבר בימים הקרובים עם המנכ"ל היוצא, דורון מילברג.

ראש העיר, רחמים מלול: "מאיר דהן הוא איש מקצוע מנוסה ובקי מאוד בכל הקשור למגזר המוניציפלי, ואין לי ספק שכניסתו לתפקיד תהיה מהירה וחלקה. מאיר מכיר את רחובות היטב מתפקידו הקודם, ואני סמוך ובטוח שהוא יוביל את עיריית רחובות להישגים נוספים ולהצלחות. אנו מאחלים לדורון מילברג הצלחה בתפקידו החדש ומודים לו על עשור של עשייה עניפה ומוצלחת".

מנכ"ל העירייה הנכנס, מאיר דהן: "אני מכיר היטב את רחובות כבר עשרות שנים מקרוב, הן כעיתונאי והן כראש המועצה הסמוכה. רחובות היא עיר איכותית שהתפתחה בצורה מעוררת כבוד, ומובילה בכל פרמטר אפשרי. לכבוד הוא לי לכהן כמנכ"ל עיריית רחובות, ואני מודה לראש העיר, רחמים מלול, על האמון שניתן בי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר