"מלכת הכרם" – מופע מחווה לאהובה עוזרי ז"ל

עיריית רחובות והחברה העירונית בשיתוף האגודה לטיפוח חברה ותרבות מורשת יהודי תימן, מזמינות את הציבור למופע מרגש לזכרה של אהובה עוזרי, המציג את סיפור חייה דרך קברט מוסיקלי ים-תיכוני

פורסם בתאריך: 14.12.21 06:54

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית בשיתוף האגודה לטיפוח חברה ותרבות מורשת יהודי תימן, תקיימנה בתחילת חודש ינואר, 2.1.22, בשעה 20:30, מופע מחווה לזכרה של הזמרת והיוצרת הבלתי נשכחת, אהובה עוזרי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


את הערב המרגש ינחה עורך המוסיקה ושדר הרדיו והטלוויזיה, שמעון פרנס, ובמסגרתו יעלה קברט מוסיקלי ים-תיכוני בהשתתפות הזמרים יואב יצחק, רמי דנוך, גילה בשארי ולירון בן שמעון, אשר ישירו ממיטב להיטיה של עוזרי – "עמק הפרחים", "צלצולי פעמונים", "האיש ההוא", "אמי אמי" ועוד. במהלך הערב יוקרנו קטעי ארכיון נדירים שייחשפו לראשונה, והמנחה, שמעון פרנס, יארח לשיחה את עופר פנחסוב, במאי הסרט הדוקומנטרי זוכה הפרסים "צלצולי פעמונים", שישתף את הקהל בסיפורים מרתקים על חייה של אהובה עוזרי ויצירתה.

אהובה עוזרי ז"ל נמנית על חלוצות הזמר המזרחי בארץ, היא כתבה והלחינה נכסי צאן ברזל ובשנת 2008 זכתה בפרס אקו"ם על תרומתה הייחודית לזמר העברי.

האירוע יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הכניסה להיכל בהצגת תו ירוק בתוקף: מחוסנים, מחלימים, או בדיקת קורונה שלילית שהתבצעה ע"י גורם רפואי מוסמך עד 24 שעות לפני הכניסה להיכל. יש לעטות מסכה לאורך כל השהות בהיכל.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "אהובה עוזרי היתה יוצרת מקורית ומיוחדת בזמר העברי, והציבור מוזמן למופע מוזיקלי יוצא דופן ומרגש מאוד".

ח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "אהובה עוזרי היא מעמודי התווך של הזמר הים תיכוני ישראלי, והעיר רחובות מוקירה את הכבוד שנפל בחלקה להעלות ערב מרגש לזכרה".

מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: "המופע נולד במטרה לשמר את יצירתה ומורשתה של אהובה עוזרי, זמרת יוצרת ומוזיקאית מחוננת. החברה העירונית גאה להוביל את הפקת ערב מרגש זה ומודה לכל העוסקים במלאכה. אני מזמין את הציבור להגיע וליהנות מחגיגה מוסיקלית ייחודית".

נשיא האגודה לטיפוח חברה ותרבות מורשת יהודי תימן, ד"ר יגאל בן שלום: "אהובה עוזרי, בת תימן, היתה יוצרת מוכשרת, זמרת עם נשמה גדולה, ואני וכל חברי האגודה גאים להיות חלק  ממפעל ההכרה וההוקרה לה ולמורשת הנפלאה שהנחילה לנו. היא גאוות העדה ושירתה היא מתנה לכל עם ישראל"

המופע יעלה ביום ראשון, 2.1.22, בשעה 20:30, בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני. מידע נוסף וכרטיסים באתר בית העם >> bit.ly/3rJAAeG

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר