תושבי שכונת שעריים- תכירו את הגינה החדשה בשכונה!

ממשיכים לחדש גינות ותיקות: לאחר שבשבוע שעבר חודשה גינה המשחקים בשכונת דניה, אגף גנים ונוף בעיריית רחובות סיים השבוע את חידוש גינת המשחקים ברח' מרים מזרחי הגינה החדשה משתרעת על שטח של 360 מ"ר והותקנו בה מתקני משחק חדשים ומשודרגים בואו ליהנות מהגינה החדשה בשכונה!

פורסם בתאריך: 7.12.21 08:15

-->

השבוע הגיעו לסיומם העבודות לחידוש גינת המשחקים ברח' מרים מזרחי בשכונת שעריים בעיר. גודל הגינה הינו 360 מ"ר ובמסגרת העבודות הוחלפו בה כל מתקני המשחק הישנים בחדשים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בגינה החדשה הוצבה חצובת נדנדות חדשה המותאמת לבוגרים ולפעוטות, קרוסלת חבלים חדשנית, מתקן מגלשות משולב המותאם לבוגרים ולפעוטות, חבלי טיפוס, משטח דשא סינטטי בטיחותי ומתקנים נוספים.
בנוסף למתקנים, אגף גנים ונוף אבזר את הגינה בספסלי ישיבה, אשפתונים, ברזיה וגדר היקפית חדשה וצבעונית התוחמת את אזור הגינה המחודשת.

עיריית רחובות ממשיכה לקדם את שיפוצן וחידושן של כל הגינות הציבוריות בעיר ובקרוב יחלו עבודות הקמה לפארקים נוספים ברחבי העיר.
ראש העיר רחמים מלול: " אנו ממשיכים לחדש את הגינות בכל השכונות ברחבי העיר, במקביל לעבודות ופרויקטים להקמת פארקים גדולים. המטרה הסופית הינה לחדש את כל הגינות בעיר, בשכונות הוותיקות ובשכונות החדשות כאחד".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ': "אנחנו לא עוצרים לרגע וממשיכים לחדש כל פינה בעיר. בשבוע שעבר סיימנו את חידוש הגינה בדניה וכעת סיימנו את חידוש הגינה ברח' מרים מזרחי לרווחת תושבי שכונת שעריים. הגינה הזו מותאמת לפעוטות, ילדים ובוגרים ואני בטוח שתושבי השכונה ייהנו ממנה."

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר