ימים של (אי) שקט

החברה העירונית רחובות בשיתוף המכון הישראלי למדע ותודעה מזמינים את הקהל הרחב לפעילות בתחום דעת חדש ומרתק, המרחיב את תפיסת העולם האנושית כפי שרובנו מכירים אותה

פורסם בתאריך: 6.12.21 08:56

-->

העולם במציאות של 2020 כמו נעצר מלכת, אי הוודאות היא הוודאות היחידה שחווינו יחדיו, כל יושבי הפלנטה. גם בפתחה של 2022, עודנו תוהים איך ומדוע ומה יילד יום… החיים מציבים לנו אינספור אתגרים ומשאירים את רובנו במצב אוטומטי של אחיזה במוכר והידוע ולעיתים נדמה שאנו במירוץ אינסופי בחיפוש אחרי יעד בלתי מושג. החברה העירונית רחובות בשיתוף המכון הישראלי למדע ותודעה מזמינים את הקהל הרחב לסדרת הרצאות וסדנאות ייחודית החושפת את הקשר שבין המדע לתודעה האנושית ומגלה סודות נסתרים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ההרצאה, "מרושתים", שתפתח את הסדרה הייחודית, תתקיים ביום חמישי, 23.12.21 בשעה 19:00, מאת ד"ר חגי פולקמן, מפתח שיטת co-play ומומחה לחוכמת ההמונים, ההרצאה תפתח צוהר לעולם התודעתי הקיים בכולנו ותרחיב על האינטליגנציה הקולקטיבית והחיבור הבלתי אמצעי בין כל בני האדם על כדור הארץ.

ההרצאות הנוספות שיתקיימו במסגרת הסדרה, הן "המדע החבוי בעץ החיים", הרצאתו של ארז בטאט, מטפיזיקאי וחוקר תודעה עצמאי, מייסד המכון לחקר התודעה, וושינגטון ארה"ב, במסגרתה ידבר על עץ החיים הקבלי, הרוחני, המיסטי המתגלה ככלי מדעי ומפה אמפירית להבנת חוקי המטאפיזיקה של הייקום ונפש האדם, ביום רביעי, 05.01.22, בשעה 19:00. הרצאה נוספת ומעוררת מחשבה, "מהרוח אל החומר – המסע הקדוש" שתעסוק בשאלות מי אנחנו? ואיך הבנה מולקולרית מובילה אל הרוח שבתוכנו. את ההרצאה תעביר פרנסואז טיביקה, ד"ר לכימיה וחוקרת המכון לכימיה, האוניברסיטה העברית בירושלים, מנכ"ל המכון למדע ותודעה ביום ה', 27.01.22 בשעה 19:00.

כמו כן, יתקיימו סדנאות וקורסים החושפים את חוקי הייקום אשר מלמדים  כיצד ליצור שינוי פנימי בחיינו בעולם של אי וודאות. לדוגמא, סדנת שינוי תודעתי באמצעות צליל וקול בהנחיית גיל טטרו, חוקרת תודעה וכוחות נסתרים מהעין, המשלבת תורות עתיקות ותהליכים מדעיים מתקדמים. מרצה ומנטורית להרחבת התודעה והעלאת רמת האנרגיה והתדר האישי. הסדנה תכלול 6 מפגשים ותתקיים בימי שני החל מה-27.12.21, בין השעות 21:00-18:00, בעלות של 550 ₪.

ראש העיר, רחמים מלול: "רחובות עיר המדע והתרבות מציעה לתושביה שוחרי המדע והתרבות פעילות חדשה ומרתקת. הפעילות הזו מתחילה לאחר שהושקעה מחשבה רבה בתהליך הכנה ארוך, והיא מתקיימת באחד הבתים המיוחדים שלנו בעיר. אני מזמין את תושבי רחובות שוחרי התרבות והמדע להגיע ולהשתתף בה"

לדברי מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם המכון הישראלי למדע ותודעה. זוהי תקופה מלאה באתגרים ושאלות בלתי פתורות  ועל מנת לצלוח אותה יותר בקלות, אם נבין את הקשר בין הנפש ורוח האדם, נוכל להתמודד עם אתגרי החומר".

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "החברה העירונית מקפידה לחדש, להתחדש ולהתאים את עצמה לרוח התקופה. אנו מציעים לקהל הרחב סדרה חדשה, מתחום המדע והתודעה, אשר במסגרתה תוכלו להרחיב את הדעת באמצעות הרצאות, קורסים וסדנאות. אני מזמין את התושבים להעמיק בתחום מרתק זה."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר