משחק ושר: המירוץ לצמרת של בן בר

בן בר מרחובות הגיע לתחום המשחק בטעות, אבל מאז הוא מככב על המסך שלכם ולא מתכוון לעצור

פורסם בתאריך: 20.11.21 15:27

-->

בשבוע שעבר עלתה ב"יס" הסדרה "מנגן ושר",שם לרחובות יש נציגות נאה בדמות השחקן בן בר (27) מהעיר. בן, הגיע לתחום המחשק לגמרי במקרה, "הגעתי לתחום המשחק דרך מלהקת שפנתה אליי בפייסבוק יום אחד ושאלה אותי אם אני יכול לשלוח לה אודישן מצולם לתפקיד מסויים בסדרה שתעלה בקשת 12" הוא מספר ל"ערים" ומוסיף, "לא חשבתי יותר מדי והסכמתי מייד, מתוך חשיבה שאין לי ממש מה להפסיד. שלחתי אודישן עצמאי וכמה ימים אחרי הוזמנתי לעוד אודישן פרונטלי מול הבמאי של פאודה רותם שמיר שהוא הבמאי של השוטרים".

ומה קורה אז?

"להפתעתי, רותם מאוד אהב את יכולות המשחק שלי וכמה ימים לאחר מכן כבר קיבלתי תשובה חיובית והתקבלתי לתפקיד של חגי בסדרה השוטרים ששודרה בקשת. התגובות היו מדהימות, שחקתי שם עם שחקנים מנוסים כשאני בכלל בתפקיד ראשון על המסך וקיבלתי פידבקים מעולים".

אלא שבן, הבין שכדאי להכות בברזל הלוהט, ומהר מאוד הוא קיבל את ההצעה לשחק ב"מנגן ושר" דרמה יומית על בחור צעיר שרק רוצה לשיר ובדרך עובר מסכת ארוכה של קשיים, קשרים ואפילו עולם תחתון.

"אחרי כמה חודשים שעברו מצילומי "השוטרים" קיבלתי הודעה על צילומי הסדרה, עשיתי אודישן מצולם לתפקיד של גולן בסדרה ויום למחרת כבר קיבלתי תשובה חיובית וקיבלתי את התפקיד" הוא מסביר. בסדרה הוא מגלם את התפקיד של גולן, יד ימינו של יחי (ששון גבאי) איש העולם התחתון שלמעשה מנהל עבורו את הכל.

נשמע מדהים. בכלל חשבת על משחק?

"היו רגעים שחשבתי לעצמי איך זה קורה לי? או למה זה קורה דווקא לי? זה היה כישרון שפשוט ישב כבוי בתוכי מעולם לא ידעתי שיש לי את זה גם במשחק"

איך זה מרגיש לשחק בליגה של הגדולים. אתה בשוט אחד עם דפנה דקל, ששון גבאי ובר צברי.

"מדהימה. האמת היא שששון גבאי שאל אותי איפה למדתי משחק וכשציינתי שלא למדתי משחק בכלל והוא התפלא  וציין שהמשחק שלי מאוד מדויק ויפה ושאני כשרוני מאוד. אגב, לא קיבלתי טיפים מהשחקנים כי הם היו בטוחים שעשיתי את התפקיד כמו שצריך ולא היו הערות בלי קשר, זו באמת  חוויה שלא תשכח לעולם ואני מקווה שאגיע לעוד הרבה סדרות בהמשך זאת המטרה שלי".

הסדרה הזו די מנציחה סטראוטיפ, עולם תחתון, מוזיקה מזרחית, הימורים. מה אתה חושב על זה?

"זה ממש ככה,מאוד מאוד קשה להתפתח ולצמוח בתחום הזה בעיקרכי התחום מוצף בזמרים שנולדים כל יום ואם אין לך גב כלכלי חזק ויציב לרוב אתה לא תבלוט כמו השאר. אני מכיר לא מעט זמרים כל כך מוכשרים אפילו יותר מזמרים שהיום בפסגה אבל הם פשוט יושבים בבית למרות הניסיונות שלהם להצליח כי אין להם קשרים וכסף וזה עצוב"

ולסיום, אתה גם זמר, אז מה קודם זמר או שחקן?

"החלום שלי תמיד היה ותמיד יהיה המוזיקה התחלתי דרך חדשה עם מנהל חדש שמלווה אותי. בעתיד הייתי מאוד רוצה לשלב את שני העולמות כי אחרי שנכנסתי למשחק הבנתי כמה התחום הזה מאתגר אותי אבל המוזיקה היא האהבה הגדולה ביותר אני ממש משתדל לשלב בין שניהם אני מאמין מאוד שגם אצליח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר