יהונתן שרביט ואביתר מלכה. צילום אנטולי קריניצקי
יהונתן שרביט ואביתר מלכה. צילום אנטולי קריניצקי

לוהטים מתמיד: משחקי השף מגיעים לעיר

תכירו את מטרו פיצה + באלי בורגר- מתחם האוכל החדש של השפים אביתר מלכה ויהונתן שרביט

פורסם בתאריך: 28.10.21 10:10

-->

השף אביתר מלכה והשף יהונתן שרביט משיקים בסוף שבוע הבא מתחם אוכל חדש בקרית המדע רחובות העונה לשם הכפול – מטרו פיצה ובאלי בורגר.צמד השפים שמוכר לכולנו מהעונה האחרונה של "משחקי השף" בה כיכבו מתחילתה ועד סופה כאשר הגיעו שניהם לגמר הגדול ומבחינתם זכו בו יחדיו כאשר אביתר מוכתר לזוכה של העונה. לשניים רקורד מקצועי ענף, מסעדות עבר ואף קייטרינג משותף פעיל וכעת מתחם אוכל חדש בקרית המדע ברחובות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הפיצה של מטרו פיצה היא פיצה מלבנית בגודל 20X60 ס"מ מבצק המרכב מכמה סוגי קמחים אשר השניים מכינים בהקפדה יתרה. בתפריט תוכלו לראות עשרה סוגים שונים של פיצות ממרגריטה קלאסית, דרך פפרוני, ראגו פיטריות ועד פיצה עם תבשיל תרד ובצלים מקורמלים עם פלפלים חריפים, מוצרלה וגבינת סטאצ'טלה.

מטרו פיצה באלי בורגר רחובות. צילום גיל אבירם

מטרו פיצה באלי בורגר רחובות. צילום גיל אבירם

בתפריט של באלי תוכלו לפגוש בורגרים, כריכים, מנות עוף, סלטים ועוד הפתעות.כל ההמבורגרים של באלי עשויים מבשר בקר ישראלי מיושן והלחמניות האוויריות נאפות במקום. בין ההמבורגרים ניתן לפגוש המבורגרים מהמבורגר אמריקאי קלאסי, בורגר דאבל צ'יז ואפילו בורגר ביונדמיט לטבעונים בנינו ועוד מגוון בורגרים.בגזרת הכריכים כריכי פסטרמה, קורנביף, סלסיצ'ה וסלופי ובגזרת מנות העוף קריספי צ'יקן בורגר, נאגטס, קריספי ווינגיס ומנות תוספת וכמובן סלטים עשירים.בעתיד הקרוב יכנס תפריט שלישי של ספיישלים שיורכב בעיקר ממנות ראשונות כייפיות משתנות של השפים וגם של שפים אורחים שיארחו מדי פעם לערבי ספיישל, ימים של יצירה משותפת ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר