שירותי יותר, ידידותי יותר, מתקדם יותר וגדול יותר: תכירו: אתר העירייה החדש שלכם!

תושבות ותושבי רחובות, תכירו את האתר החדש של עיריית רחובות! העירייה השיקה השבוע את האתר העירוני החדש לאחר חודשים ארוכים של עבודה השינוי המשמעותי: רבים משירותי העירייה עברו לפסים מקוונים, ויש בו חומרים חדשים רבים על הנעשה בעיר ועל שירותי העירייה לתושבים באופן מפורט ובהיר

פורסם בתאריך: 26.10.21 16:59

-->

לאחר עבודה ממושכת, אגף הדוברות וההסברה בעיריית רחובות בשיתוף אגף מערכות מידע משיקים את אתר העירייה החדש. מדובר באתר חדשני ושירותי יותר מהאתר הקודם, נגיש לגלישה במובייל, אשר מאפשר לתושבים לקבל שירותים, להגיש בקשות, לבצע תשלומים ולקבל מידע נרחב על העיר והעירייה- בלחיצת כפתור, עם גישה מכל עמוד באתר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


העבודה על הקמת האתר כללה למידה מעמיקה על חווית השימוש של התושבים, חקירה ממושכת של ביצוע הפעולות והעדפת נושאים מסוימים על פני אחרים, כל זה לטובת שיפור איכות השירות שהתושבים מקבלים באמצעות האתר העירוני החדש. בחלק משלבי הבנייה והאפיון נלמדו נתוני הגלישה של תושבי רחובות והופקו מהם לקחים לטובת האתר החדש.אגף מערכות מידע והצוות הטכנולוגי של העירייה פיתחו חלק ניכר מהטפסים המקוונים והתהליכים, לקבלת דיוק והתאמת האתר לצורכי התושבים.

בשונה מהאתר הישן, במרכז עמוד הבית של האתר החדש התושבים יכולים לבצע פעולות נחוצות כמו פונקציית הניווט המהיר המופיעה בדף הבית. הפונקציה הזו מאפשרת לתושבים להגיש טפסים, לשלם תשלומים ולקבל מידע בלחיצת כפתור פשוטה ומבלי לבזבז זמן מיותר בשוטטות וחיפוש באתר. נוסף על פונקציית הניווט המהיר ובכדי להקל את הגלישה באתר, העירייה הקימה דף נוסף שכולו מוקדש לשירותים המקוונים, אותם התושבות והתושבים יכולים לבצע מהמחשב/הטלפון החכם ומבלי להגיע למשרדי העירייה.

חידוש נוסף שהוטמע באתר החדש הוא הפנייה הישירה אל התושבות והתושבים בהתאם לשכבת הגיל/תחומי העניין שלהם. ניתן למצוא באתר החדש מידע מקיף עבור קבוצות אוכלוסייה שונות, ביניהן: נוער, סטודנטים וצעירים, נשים, עולים חדשים וגם בני הגיל השלישי.

נוסף על עמודים אלה התושבים יוכלו למצוא באתר חומר חדש על העיר ועל שירותי העירייה, בניהם: גנים ציבוריים מונגשים, מידע נרחב על שירותים לאוכלוסיות המיוחדות, רשימת יקירי העיר, מוזיאונים ורשימת אתרי התיירות בעיר, מפות העיר ושירותים דיגיטליים נרחבים נוספים.

האתר נושא עימו בשורה חדשה גם לבעלי העסקים בעיר. המחלקה לרישוי וקידום עסקים ריכזה עבורם מדריך מפורט להליך רישוי עסק שיקל עליהם בשלבי הרישוי השונים, ויעניק להם את המידע הדרוש להם עוד בתחילת התהליך, על מנת לחסוך זמן וכסף.

לצד השדרוגים הדיגיטליים הנרחבים שמציע האתר החדש, העירייה ממשיכה לשמור על קשר ישיר עם התושבים ובעמוד "דברו איתנו" מרוכזים טלפונים, כתובות מייל וימים ושעות קבלת קהל של כל אגפי העירייה, לטובת התושבים המבקשים לבצע פעולות שונות באופן פרונטלי/טלפוני.
תושבים הנתקלים בפערים, תקלות הדרושות תיקון או מבקשים להעיר ולהוסיף, מוזמנים לפנות לעירייה בכתובת המייל: [email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר