רחובות מציגה: שבוע הבטיחות בדרכים 2021

בשבוע הקרוב (24-28.10) מציינים בכל רחבי הארץ את שבוע הבטיחות בדרכים, בנושא "העיר הבטוחה" תוך מתן דגש על הפחתת מהירות הנסיעה בתוך העיר המחלקה לבטיחות בדרכים בעיריית רחובות באגף ביטחון ובטיחות תקדם פעילויות הסברה ברחבי העיר ובמוסדות החינוך

פורסם בתאריך: 24.10.21 17:31

-->

שבוע הבטיחות בדרכים מצוין השנה בכל הארץ בסימן "30 עד 50" תוך מתן דגש עיקרי על מהירות הנסיעה בתוך העיר. שבוע המודעות נועד להעלות את המודעות הציבורית לנושא הבטיחות בדרכים במדינת ישראל, הגדלת האחריות האישית והשותפות הפעילה במאבק בתאונות הדרכים, שינוי תרבות הנהיגה בישראל והעמקת מחויבותם של מקבלי ההחלטות והציבור לבטיחות ולסובלנות בדרך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


החל מהבוקר (ראשון) החלו פעילויות הסברה שיזמה המחלקה לבטיחות בדרכים ברחבי העיר והן ימשכו עד ליום חמישי הקרוב (24.10). הבוקר, המבקרים בקניון רחובות ובעיריית רחובות זכו לקבלת פנים מנציגי המחלקה לזהירות בדרכים וקיבלו שי קטן והסבר קצר על חשיבות נהיגה בטוחה.

במהלך השבוע יתקיימו פעילויות הסברה נרחבות בבתי הספר בנושא זהירות בדרכים ורכב קטן מסוג בימבה יעבור באגפי העירייה השונים כדי לקבל את פניהם של התושבים המבקרים ויבצע הסברה על נהיגה נכונה. אירועים ופעילויות יצירתיות נוספות מתוכננים בהמשך השבוע כדי למשוך את תשומת לב התושבים לנושא הזהירות בדרכים, תוך דגש על לקיחת אחריות משותפת על החיים של כולנו.
בעיריית רחובות פועל באופן קבוע המטה העירוני לבטיחות בדרכים, שמנהל אייל לוי, במסגרת אגף הביטחון, בטיחות, חירום, תקשוב ומוקד עירוני. מוקדם יותר השנה יזמה המחלקה לבטיחות בדרכים אירועי הסברה נוספים, בניהם הדרכה מקצועית לאופנוענים ורוכבי רכב דו-גלגלי ברח' הרצל, פעילות הסברה במתחם בדיקות הקורונה באתר הפרדסנות, פעילויות שונות בבתי הספר וגם לקראת חופשת הקיץ, קמפיין מודעות נרחב בנושא קיץ בטוח וזהיר בדרכים.

ראש העיר, רחמים מלול: "עיריית רחובות מקדישה משאבים על מנת להעלות את המודעות לנושא הבטיחות בדרכים באמצעות המחלקה לזהירות בדרכים. השבוע הקרוב הוא הזדמנות מצוינת להזכיר לתושבות והתושבים שלנו – כשאתם נוהגים, תנהגו בזהירות ובמתינות. אל תעסקו בכל פעילות אחרת בזמן נהיגה, שמרו על החיים שלכם, של הילדים שלכם וכל תושבי העיר שלנו".

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק תחבורה הוסיף: "אנחנו ממשיכים לקדם את נושא הזהירות בדרכים ותרבות נהיגה בטוחה בכל דרך אפשרית. בשבוע הקרוב מאמצי ההסברה יגיעו לתושבים בכל שכבות הגיל כדי להזכיר לכולנו שמדובר במאמץ משותף לשמירה על החיים של כולנו. אני קורא לנהגות ולנהגים, להולכי הרגל ורוכבי האופניים- שימו לב לאנשים שבדרך, הורידו את המהירות, הביטו לצדדים לפני שאתם חוצים את הכביש- רק יחד נוכל לשפר את תרבות הנהיגה בעיר".

אייל לוי, מנהל המטה העירוני לבטיחות בדרכים באגף הביטחון והבטיחות בעיריית רחובות מסר כי "בכל שנה אנחנו מנסים לשדרג ולשפר את פעילויות ההסברה שלנו- כדי למשוך את תשומת ליבם של התושבים לנושא החשוב הזה. השנה אנחנו מתמקדים במהירות הנסיעה בתוך העיר וחוזרים ומזכירים לנהגים- 10 קמ"ש פחות – מעניקים לכם פי 2 סיכוי לחיות. אז קחו אחריות על החיים שלכם ונהגים האחרים בכביש ותאטו קצת, לא מתים מזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר