רחמים מלול
רחמים מלול צילום דוברות העירייה

נתוני הבגרות כאן: רחובות רושמת עלייה באחוזי הזכאות לבגרות

משרד החינוך פרסם היום (6.10) את נתוני הבגרות לשנת תש"פ ורחובות ממשיכה לטפס מעלה רחובות, זוכת פרס החינוך הארצי ממשיכה להציג עלייה מתמדת בנתוני הזכאות לבגרות ואחוז הזכאים לבגרות בעיר עומד השנה על 87.7% מדובר בעליה של כ- 1.2% מהשנה שעברה ועליה של 5% בארבע השנים האחרונות עלייה נוספת נרשמה גם בנתוני הזכאות לבגרות ברמה של 5 יחידות במתמטיקה ובזכאות לבגרות מצטיינת

פורסם בתאריך: 6.10.21 16:23

-->

רחובות ממשיכה להצטיין בחינוך: מוקדם יותר השנה קבע משרד החינוך כי החינוך ברחובות הוא הטוב בישראל והעניק לעיר את פרס החינוך הארצי. היום, רביעי (6.10), פרסם משרד החינוך את נתוני הזכאות לבגרות הממשיכים להציג מגמת עלייה עקבית ויציבה של נתוני הזכאות לבגרות ברחובות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בשנת תש"פ נתון הזכאות לבגרות הגיע לשיא ועומד על 87.7% ללא החינוך המיוחד ו-85.8% עם תלמידי החינוך המיוחד. אחוז התלמידים הזכאים לבגרות מצטיינת (תעודת בגרות איכותית הכוללת 5 יח"ל בכל המקצועות המשמעותיים ומאפשרת קבלה ללא ציון פסיכומטרי למוסדות השכלה גבוהה) עלה גם הוא ועומד היום על 14.8%, עלייה של כ-1.4% לעומת נתוני השנה שעברה.

תלמידות ותלמידי העיר רחובות שומרים על רמה גבוהה בלימודי המתמטיקה ו-23.8% מתוכם ניגשו לבגרות ברמת 5 יחידות מתמטיקה. 55.6% מכלל התלמידים בעיר ניגשו לבגרות ברמת 5 יחידות אנגלית, נתון המעיד כי למעלה ממחצית מהתלמידים למדו אנגלית ברמה המקסימלית.

לצד נתוני העלייה בזכאות לבגרות, רחובות רושמת ירידה בנתון משמעותי אחר והוא נתון הנשירה מבתי הספר. בשנים האחרונות נתון זה ממשיך להצטמצם, כך שלפני שנתיים נתון הנשירה היה 1.40% ואילו השנה הנתון עומד על כ-0.50% בלבד. בנוסף לנתוני הזכאות לבגרות התפרסמו נתוני הגיוס לצה"ל בקרב בנים ובנות תושבי רחובות. אחוז גיוס הבנים עומד על 79.1% נתון המציג עלייה של כ-1.4%. אחוז גיוס הבנות עומד על 61.8%, ובכך נרשמה עלייה של 3.5% בקרב מתגייסות לצה"ל תושבות רחובות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר