אחרי שלוש שנים: מירוץ הלילה חוזר

ביום חמישי הקרוב ישוב מרוץ הלילה של רחובות, לאחר הפסקה של שלוש שנים והוא יכלול 3 מקצים תחרותיים ומקצה עממי וצפויים להשתתף בו אלפי רצים, כולל משתתפים עם צרכים מיוחדים

פורסם בתאריך: 3.10.21 08:56

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית, משיקות מחדש את מרוץ הלילה, שנערך לאחרונה לפני כשלוש שנים שיתקיים בחסות רשת סופרשוק "יוחננוף".במסגרת המרוץ, שיתקיים בליל חמישי, 7.10, יוזנקו שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ לצד מקצה עממי של 800 מטרים, בו ייקחו חלק גם משתתפים עם צרכים מיוחדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בשעה 19:30, יתכנסו המשתתפים בפארק המייסדים, ובשעה 20:30 יוזנקו כל המקצים, ויחלו במרוץ שילווה באטרקציות אור ייחודיות, והופעות מוזיקליות מרנינות בחסות הקונסרבטוריון העירוני. בסיום כל המקצים, יתכנסו התושבים והרצים ברחבת הבמה בפארק המייסדים ושם ייהנו מהופעה של הזמרת דנה לפידות. בסיומה, יתקיים טקס חלוקת פרסים חגיגי למנצחים במרוץ, במעמד ראש העיר, רחמים מלול ומנכ"ל רשת יוחננוף, איתן יוחננוף.

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: "אחד מיעדינו המרכזיים ברחובות הוא שימת דגש מרכזי על קיום אורח חיים בריא בקרב תושבינו. אני קורא לכלל התושבים והמבקרים, מגדול ועד קטן, בואו לקחת חלק באירוע מהנה, משחרר והכי חשוב – בריא".

איתן יוחננוף, מנכ"ל רשת "יוחננוף": "רחובות היא הבית של יוחננוף ולכן אנחנו שמחים לקחת חלק במרוץ למען תושבי העיר והאזור. המרוץ מתחבר לערכי החברה הדוגלת באורח חיים בריא. מעבר למרוץ הלילה, יוחננוף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ ואנו מפעילים אותן באופן שוטף על ידי מאמן מקצועי."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר