אמיתי כהן
אמיתי כהן

לא הולכים לישון

‏כולם יכולים ללמוד : לימוד תורה מגוון בליל הלימוד המסורתי שעורכת ישיבת בנ״ע הדרום ביום ראשון הקרוב, ניתן להגיע לפי כללי התו הירוק או לצפות בלימוד באתר ״ישיבה״

פורסם בתאריך: 23.9.21 08:56

-->

ליל החיתום, הלילה שלפני כניסת החג השני, יחול ביום ראשון הקרוב, כ׳ בתשרי, והוא לפי המסורת הלילה שבו חותמים את הדין, המשך לראש השנה ויום הכיפורים. מדי שנה נוהגים ללמוד תורה במשך כל הלילה הזה, שנקרא גם ליל הושענא רבא.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בישיבת בנ״ע הדרום נערך כל שנה אירוע גדול בלילה הזה, עם מגוון של שיעורים מרתקים מפי רבנים ידועי שם, גם השנה הכינו בישיבת בנ״ע הדרום לילה מושקע של לימוד תורה, אשר ייערך הן באופן מקוון והן בהתאם להנחיות.

החל מהשעה תשע וחצי בערב ועד 2:30 בלילה יתקיים מרתון של לימוד תורה עם רבנים ואישים: הרב שמואל אליהו, הרב יהושע שפירא, הרב יצחק נריה, הרב חגי לונדין, הרב יהושע וייסינגר, הרב חיים נבון, הרב דוד טברסקי ראש ישיבת בני עקיבא הדרום ועוד.
הלימוד יועבר בשידור חי באתר ישיבה בכתובת https://www.yeshiva.org.il, וכן תהיה כניסה לגברים ונשים על פי הנחיות התו הירוק בלבד.

סגן ראש העיר אמיתי כהן, יו״ר רשת חוויות ומחזיק תיק מורשת ישראל: ״אנו מזמינים את תושבות ותושבי רחובות ללימוד בליל החיתום עם הרבנים מורי התורה הבכירים ביותר שיש. יחד עם המגבלות ושמירה על הנחיות הזהירות, נקיים ליל לימוד מגוון ומקיף. ״

הרב דוד טברסקי, ראש ישיבת בני עקיבא הדרום: ״ אנו מזמינים את כל מי שחפצים ללמוד- להצטרף אל ליל הלימודים המקיף שלנו. נשמח לראות תלמידים, בוגרים הורים, תושבי ותושבות רחובות להגיע בהתאם לכללי התו הירוק, וכל מי שלא יוכלו מוזמנים לצפות בנו.”

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר