חוויית סליחות מאחדת בין קהילות העיר רחובות

ביום שלישי הקרוב, יערך זו הפעם החמישית סיור הסליחות המסורתי של העיר רחובות; הסיור מתקיים ביוזמת מספר ארגונים ובתמיכת העירייה, במטרה להכיר ולקרב בין קהילות המרכיבות את העיר; השנה הסיור מתמקד בקהילת יוצאי ברית המועצות; לאור העלייה בתחלואת הקורונה, הסיור יועבר באמצעות אפליקציית זום והתושבים מוזמנים להשתתף בהרשמה מראש

פורסם בתאריך: 14.9.21 16:46

-->

(היום) שלישי ה- 14.9 החל מהשעה 21:00 בערב, יתקיים זו סיור הסליחות החברתי המסורתי של העיר רחובות. זו הפעם החמישית שמתקיים סיור במתכונת כזו ובמטרה להכיר ולחבר את הקהילות המרכיבות את פסיפס התושבים של העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


השנה הסיור יתמקד בקהילת יוצאי ברית המועצות לשעבר וחבר העמים ובמהלכו המשתתפים יכירו את ההיסטוריה, והאתגרים הנוכחיים דרך הסיפורים והתובנות של חברי הקהילה. לאור העלייה בתחלואת הקורונה, הסיור יועבר באמצעות אפליקציית זום וכל התושבים מוזמנים להצטרף אליו בהרשמה מראש.

היוזמה לקיום הסיור היא של מספר ארגונים הפועלים בעיר, וביניהם תנועת הבוגרים של השומר הצעיר- מרכזים לצדק חברתי, הקונגרס הישראלי, קהילת פסיפס, דרור ישראל, מרכז הגישור העירוני ובתמיכת עיריית רחובות. אחד ממובילי ויוזמי האירוע הוא חבר מועצת העיר, שאול צגהון, שאמר: "היוזמה נולדה ב’חיבור בין קהילות’, שמטרתנו בסיור היא לקרב קהילות ושכונות שונות בעיר זה לזו לטובת כולם. חברי הקבוצה כוללים אנשים מקהילות ושכונות שונות, שמסכימים לעבוד יחד כדי להגשים את המטרה הזו".

לב ליטמן, מנהל המרכז לצדק חברתי ברחובות הוסיף: "סיור הסליחות החברתי הוא מקום בו נפגשים חברות וחברים מקבוצות רבות ומגוונות בעיר. נפגשים לשוחח, להכיר ויחד שמים זרקור על קהילה או סיפור עירוני. יחד אנחנו בונים עיר חזקה ושוויונית יותר עבור כולם". דר' שרמן רוזנפלד, ממארגני הסיור, אמר: "השנה התברכנו בהשתתפות הפעילה של הרבה חברי קהילת יוצאי ברית המועצות. אני בטוח שהסרטונים שהכינו והדיונים שיתקיימו איתם יובילו לקשרי חברות רבים".

קישור לאירוע הזום יישלח לאחר הרשמה מראש בטופס הזה: https://l-p.site/siur_slihot5

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר