נעדרת בסיכון אותרה על ידי מתנדבי איחוד הצלה תוך זמן קצר

המתנדבים איתרו את הנעדרת תוך 40 דקות כאשר היא בריאה ושלמה והיא הועברה להמשך טיפול המשטרה

פורסם בתאריך: 13.9.21 09:07

-->

אתמול (ראשון) סמוך לשעה 22:05 בערב בתקבלה בקשה דחופה באיחוד הצלה סניף צוות 43 רחובות והסביבה ממשטרת ישראל תחנת רחובות לסיוע איתור נעדרת עם חשש גבוה לחייה.מתנדבי איחוד הצלה איתרו את הנעדרת תוך 40 דקות כאשר היא בריאה ושלמה והיא הועברה להמשך טיפול המשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אמיר צברי חובש ורוכב אופנולנס באיחוד הצלה שמצא את הנעדרת סיפר: "מיד כשהתקבלה הקריאה עליתי על האופנולנס שלי והתחלתי לסרוק את תא השטח שהערכנו שבוא היא תהיה. באמצעות האופנולנס יש לי גישה למקומות צרים וכן פארקים וכדומה כך שניתן לסרוק תא שטח רחב תוך זמן קצר. איתרתי את הנעדרת כאשר היא בריאה ושלמה תוך כ 40 דקות."

אבירן ששון חובש מתנדב ואחראי איתור נעדרים באיחוד הצלה סניף רחובות סיפר: "בעזרת האמצעים הטכנולגיים העומדים לרשותנו בסיוע אגף הביטחון בעיריית רחובות הצלחנו לסייע למשטרת ישראל באיתור נעדרת בסיכון גבוה עם חשש לחייה תוך זמן קצר"

יוני רוטנברג ראש סניף רחובות והסביבה מסר: "שוב המתנדבים שלנו עושים זאת ומצילים חיים פשוטו כמשמעו. בתחנת רחובות של משטרת ישראל הודו ארוכות למתנדבים אשר פעלו במהירות ובזריזות וסייעו למשטרה לאתר הנעדרת. אני מודה למתנדבים הרבים אשר עזבו את ביתם לטובת החיפושים בשעת ערב מאוחרת"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר