בית הכנסת הגדול ברחובות
בית הכנסת הגדול ברחובות

עם הפנים לחגי תשרי: עיריית רחובות והמועצה הדתית מפיצות הנחיות לתפילות

פוסטרים עם עיקרי ההנחיות ייתלו בסמוך לכל בתי הכנסת בעיר על ידי המועצה הדתית רחובות

פורסם בתאריך: 2.9.21 07:17

-->

ראש העיר, רחמים מלול, שלח בימים אלה מכתב לכל גבאי בתי הכנסת עם הנחיות מפורטות להתנהלות בתפילות התכופות והארוכות הצפויות במהלך חגי תשרי, בעיצומו של גל התחלואה הרביעי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"בימים אלה אנחנו נערכים יחד איתכם לקראת תפילות החגים ועשרת ימי תשובה" ציין במכתבו. "חשוב מאוד לזכור כי אנו חייבים לשמור על הציווי "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". לפיכך ראינו לנכון לחדד את ההנחיות בפתחה של תקופה זו"
בהתאם למכתב זה, בתי הכנסת יפעלו במתכונת התו הירוק אולם מבחינת העירייה יש להקפיד על התו הירוק גם בבתי כנסת שבהם יש פחות מ- 50 מתפללים.
בין ההנחיות – רק מתפללים בעלי תו ירוק יוכלו להתפלל בין כותלי בית הכנסת; יש להקפיד על עטיית מסכה במשך כל זמן התפילה ועל כל בית כנסת למנות "נאמן קורונה" שאחראי על בדיקת את התו הירוק למתפללים ועל ההקפדה על כלל ההנחיות .

"שיעורי התחלואה בעיר עדיין גבוהים, ואנו מבקשים לקיים את התפילות באופן שלא יגביר חלילה את קצב ההדבקה. אנא שמרו על ההנחיות מתוך אחריות לשלומכם ולשלום חבריכם ובני ביתכם – ומתוך ערבות הדדית" כתב להם ראש העיר.

המכתב מופץ בסיוע המועצה הדתית לכלל בתי הכנסת בעיר, ובמקביל ייתלו פוסטרים בסמוך לכל בית כנסת עם עיקרי ההנחיות, ושמו של נאמן הקורונה האחראי במקום.העירייה בשיתוף עם המועצה הדתית מסייעת בהתקנת ציליות, רשתות ואמצעים נוספים לעידוד קיום תפילות באוויר הפתוח.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר