שנת הלימודים עם חוויות חדשות

כ-3550 ילדי הצהרונים והמעונות של רשת חוויות החלו את השנה

פורסם בתאריך: 1.9.21 20:19

-->

סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן ומ"מ מנכ"ל הרשת, גולן ביטון, סיירו בבוקר יום פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב במעונות "צעדים" של רשת חוויות ובשעות הצהריים בצהרונים, ופתחו את שנת הפעילות עם כ-3500 ילדים ב-168 צהרונים ו-6 מעונות יום. השניים נפגשו עם צוותי החינוך והילדים, הקשיבו ונתנו מענה לאתגרי ההסתגלות של תחילת השנה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ברשת מציינים כי במהלך השנה תופעל תוכנית פדגוגית עשירה ומעשירה, שנבנתה במיוחד לילדי הצהרונים, הכוללת לימודי כישורי חיים, מיומנויות וערכים, הגברת תחושת הביטחון, האמון והשייכות, בניית אקלים חברתי חיובי המעודד את קבלת האחר, חשיפה לתרבויות, שמירה על הטבע והבריאות, ייחודיות התא המשפחתי, פיתוח עצמאות אישית ויכולת בחירה, ועוד.

אמיתי כהן, אמר כי: "זהו יום מרגש במיוחד, החזרה לשגרה אחרי תקופה ארוכה של שינויים היא חלק מהאתגרים של כולנו, והיא מאפשרת לילדים ולהורים לשמור על מסגרות החינוך, העבודה ורצף החיים. הרשת נערכה עוד בטרם שלב ההרשמה ועד לפתיחה באופן מופתי, כחלק משיפור השירות להורים ועל מנת שנוכל לפתוח את השנה בהצלחה. נמשיך להיות קשובים להורים, לייצר לילדים מסגרות תומכות ומצמיחות ולהתמודד ביחד עם אתגרי התקופה. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול, ששם את החינוך במקום הראשון ותומך לאורך כל הדרך ולשותפנו לעשייה, זהר בלום מחזיק תיק החינוך ואגף החינוך בעירייה".

גולן ביטון, אמר כי: "התרגשנו והתרשמנו עם הצוותים והילדים בחזרה למסגרות החינוך. אני שמח שהצלחנו לעמוד בכל היעדים ולפתוח את כל המסגרות במועד כמתוכנן וללא אירועים חריגים. במהלך הימים הקרובים ועד לכניסה לשגרה מלאה, ניתן מענה פרטני לכל בקשה ופנייה, תוך הרחבת השירות של אגף הצהרונים, כפי שעשינו כבר במהלך השנה החולפת. אין ספק שנהלי העבודה המשותפת שקבענו עם אגף החינוך בעירייה, לרבות התאמת מערכות ממוחשבות, תרמה רבות להצלחת פתיחת השנה ועל כך תודתנו לכל אחד ואחת ממנהלי וצוותי אגף החינוך בעירייה ואגף הצהרונים ברשת".

בתוך כך, הרשת מדווחת כי היא משפרת ומחדשת גם את שירותי ההזנה. בהתאם לכך, השנה יפעלו שני ספקי מזון במסגרות החינוך, חברת "ביכורים" וחברת "מבושלת", בהתאם לבדיקות ועמידה בתקנים המחמירים של משרד הבריאות. על מנת להבטיח תזונה נבונה ומפוקחת, טכנולוג המזון מטעם הרשת, גיל כדורי, ימשיך ללוות את תהליכי הבקרה ובדיקות מזון, יחד עם דיאטנית המייעצת בבחירת תפריט בריא ומותאם לילדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר