הדמיית הפרויקט למעונות הסטודנטים
הדמיית הפרויקט למעונות הסטודנטים

מאות מעונות סטודנטים ייבנו ברחובות: תושבי העיר ייהנו מתעריף מוסדר

חברת שיכון ובינוי תקים מעונות סטודנטים עבור עיריית רחובות ברחוב דרך הים - האצ"ל - המנוף

פורסם בתאריך: 28.6.21 06:46

-->

חברת שיכון ובינוי תקים מעונות סטודנטים עבור עיריית רחובות ברחוב דרך הים – האצ"ל – המנוף. החברה זכתה בפרויקט במודל DBOT של החברה לפיתוח רחובות בע"מ (הלר) להקמת מעונות הסטודנטים סמוך למכון ויצמן למדע והפקולטה לחקלאות.

שטח הפרויקט משתרע על כ-4 דונם והוא כולל כ-20 אלף מ"ר בנוי, מתוכם כ- 1,100 מ"ר מסחרי. הפרויקט עתיד לכלול כ-500 יחידות דיור עבור סטודנטים בתמהיל מגוון של דירות יחיד ודירות שותפים.

מבחינת עיריית רחובות והלר, חשיבות המכרז ברמה האסטרטגית היא מתן מענה דיור במחיר שפוי לסטודנטים וסטודנטיות בעיר. במסגרת המכרז נכלל פרמטר משמעותי של קביעת תעריף מוסדר ומוזל לסטודנטים אשר גדלו בעיר, ונמנים על תושביה הקבועים.

ברחובות יש ריכוז של מוסדות אקדמיים: מכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, המרכז האקדמי פרס, מכללת אורט, שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה, המכללה לחינוך "אורות ישראל", בית הספר לסיעוד בבית החולים קפלן ועוד, אשר כבר כיום מונים למעלה מ-13 אלף סטודנטים וסטודנטיות המשוועים למערך מעונות סטודנטים סדור ומודרני. במסגרת הערכות שבוצעו עבור הלר, צפי היקף הסטודנטים בעיר בשנת 2025 יעמוד על למעלה מ-15 אלף סטודנטים.

מדובר בפרויקט ייחודי בישראל בתחום הדיור לסטודנטים, בעל אטרקטיביות גבוהה בשל מיקומו על ציר תנועה מרכזי וגישה תחבורתית נוחה, בסמיכות לכל המוסדות האקדמיים. ההצעה תובא לאישור מועצת העיר בימים הקרובים.

ראש העיר רחמים מלול: "זהו פרויקט דגל של עיריית רחובות לציבור הסטודנטים הגדל ומתרחב בעיר, לשיפור התשתיות המותאמות. השטח המדובר נמצא במיקום מצוין בעל נגישות רבה ובאזור מתפתח. אני מברך את חברת שיכון ובינוי על זכייתה ומקווה שהחברה תבנה מוסד לתפארת עבור הסטודנטים שלנו, כפי שהמוניטין שלה מלמד ברחבי הארץ. אני רוצה להודות לצוות החברה לפיתוח רחובות על ההובלה של הפרויקט והבאתו לכדי גמר".

ניסים סלמן, מנכ"ל החברה לפיתוח רחובות בע"מ: "ישנה חשיבות רבה בהקמת מבנה מעונות סטודנטים רחב היקף בעיר, כפתרון דיור וכעוגן לפעילות קהילתית ויזמית רחבה. אני גאה שחברת שיכון ובינוי שמתמחה בסוג כזה של דיור בחרה להשקיע ברחובות ובציבור הסטודנטים בה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר