מתן דיל וקארין ברגינסקי (צילום: מתוך דף הפייסבוק של מתן דיל)
מתן דיל וקארין ברגינסקי (צילום: מתוך דף הפייסבוק של מתן דיל)

בית המשפט העליון קבע: עיריית רחובות פעלה כחוק ובהתאם להנחיות משרד הפנים בנושא היטל השצ"פ

בית המשפט העליון דן הבוקר בערעור חברי המועצה עו"ד מתן דיל ועו"ד קארין ברגינסקי בנושא היטלי השצ"פ, וקבע כי לא נמצאו טעויות בפסק הדין של בית המשפט המחוזי. דיל וברגינסקי: "כשנלחמים עבור משהו שמאמינים בו, לוקחים בחשבון שיש סיכוי שלא נצליח"

פורסם בתאריך: 21.6.21 14:26

-->

הבוקר (שני) בית המשפט העליון דן בנושא ערעור חברי מועצת העיר עו"ד מתן דיל ועו"ד קארין ברגינסקי בנושא היטלי השצ"פ. לאחר ששמעו שופטי בית המשפט העליון את טענות המערערים, הם המליצו להם פה אחד למשוך את הערעור לאור העובדה כי לא נמצאו טעויות בפסק הדין של בית המשפט המחוזי וכי התנהלות העירייה ואופן גביית היטל השצ"פ נעשתה כדין ובהתאם להנחיות משרד הפנים ופסיקת בית המשפט בסוגייה.

נשיאת בית המשפט חיות הוסיפה ואמרה כי לעתירה יש ניחוח פוליטי וכי אין עילה משפטית של ממש לערעור, ועוד כי פעולות העירייה נעשו באופן חוקי ולאחר קבלת אישור משרד הפנים.

עו"ד מתן דיל ועו"ד קארין ברגינסקי ציינו בתגובה: "לצערנו עמדתנו בנוגע לצמצום היטל השצ"פ לא התקבלה ואנו מכבדים את החלטת השופטים. דווקא עכשיו חשוב לנו להעביר לכם מסר ברור – כשנלחמים עבור משהו שמאמינים בו לוקחים בחשבון שיש סיכוי שלא נצליח, אבל זה אף פעם לא השיקול שמניע אותנו. עשינו כל שיכלנו כדי לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. אנחנו לא מצטערים ולו לרגע על הניסיון, על כך שעשינו הכל כדי להפחית את המס המטורף הזה, על כך שפעלנו למענכם בעוצמה ובנחישות. כך פעלנו וכך נמשיך גם בעתיד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר