חגיגת הספר העברי ברחובות
חגיגת הספר העברי ברחובות

אלפים השתתפו בחגיגת הספר העברי בגן המגינים, שתימשך היום

במהלך חודש יוני יתקיימו ברחובות אירועי חודש הקריאה במרכזי התרבות השונים בעיר, כשאירוע הדגל "חגיגת הספר העברי" נפתח אתמול ויתקיים גם אחר הצהריים בגן המגינים בעיר

פורסם בתאריך: 17.6.21 07:57

-->

עיריית רחובות, באמצעות החברה העירונית לתרבות, מציינת את חודש הספר העברי באירועים לילדים ולמבוגרים. אתמול (רביעי) נפתחו החגיגות בגן המגינים בהצלחה גדולה ובנוכחות אלפי משתתפים – גדולים וקטנים, במעמד ראש העיר רחמים מלול, סגנו עו״ד יניב מרקוביץ׳ וחבר המועצה עודד עמרם מחזיק תיק התרבות, שבירכו את באי המקום.

השנה מתקיים האירוע בסימן חברות וערבות הדדית, עם מגוון פעילויות לכל המשפחה: מתחמי יצירה, מתחמי קריאה ופעילות בנושאי ספרים, מתחמי משחק ובועות סבון, מתחמי לגו, מפגשים עם סופרות וסופרים בני העיר, הופעות והצגות, סדנאות יצירה ודוכני מכירת ספרים בשיתוף "סטימצקי" ובערב – פעילויות למבוגרים במרכזים השונים.

חגיגת הספר העברי ברחובות

חגיגת הספר העברי ברחובות

 

היום מתחם חגיגות הספר העברי יהיה פתוח בגן המגינים עם כל הפעילויות, מופע והצגה, החל מהשעה 17:00. הכניסה חופשית.

הספרייה המרכזית ע"ש מאירהוף תקיים את מפגש "מועדון קוראים בחמישי" עם סמדר דגני. המפגש יתקיים היום (חמישי) בשעה 20:15. הכניסה ללא עלות ובהרשמה מראש בטלפון: 089457916.

ראש העיר רחמים מלול: "זהו האירוע הגדול הראשון מאז הסתיימה שנת הקורונה ואני גאה לפגוש את התושבים ללא כל מגבלות. קריאת ספרים חשובה כל כך מבחינה אישית ותרבותית, ואני שמח לראות כאן כל כך הרבה ילדים שבאו להשתתף בחגיגה. חג הספר שמח".

עודד עמרם, חבר מועצה ומחזיק תיק התרבות: "אני שמח לפתוח את אירועי הקיץ עם חגיגת הספר העברי. אנו שוקדים כעת על לוח אירועי הקיץ לטובת התושבים ולחיזוק התרבות בעיר״.

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "אנו גאים לקיים בעירנו, כבכל שנה, אירוע תרבותי ושמח לציון חודש הקריאה, ושמחים לראות משפחות עם ילדים ונוער גודשים את גן המגינים, נהנים מחגיגת ספרים איכותית ומהצגות ופעילויות שנבחרו עבורם בקפידה. מלבד עידוד הקריאה, חגיגת הספר ברחובות מעניקה לנו הזדמנות פז להתגאות בסופרים המקומיים שלוקחים חלק באירוע ומעודדים את הצעירים להיות סופרים בעצמם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר