עמוס לביא בהארכת מעצר לחשודים ברצח רומן אנטון ברחובות (צילום: מוטי מילרוד)
עמוס לביא בהארכת מעצר לחשודים ברצח רומן אנטון ברחובות (צילום: מוטי מילרוד)

מעצרם של האחים אופיר ועמוס לביא הוארך עד שלישי הבא

עורך דינם של האחים: "למה לוותר על ארוחת חג בחיק המשפחה? יש להם נשים הרות. בקשת המדינה מופרכת"

פורסם בתאריך: 17.9.17 15:33

-->
מעצרם של האחים אופיר ועמוס לביא הוארך לפני זמן קצר בבית משפט השלום באשקלון. המשטרה אישרה בדיון כי הצליחה לגייס עד מדינה, אולם הוסיפה כי על  פרטי העד יש צו איסור פרסום גורף. נציג המשטרה, רב סמל מתקדם עופר בניטה, רשם בבקשתו לשופט אבישי כהן כי "מדובר בחשודים שקשרו קשר עם אחרים לבצע עבירות חמורות של ניסיון רצח, עבירות בנשק, סחר בסמים ועבירות חמורות, אם לא הכי חמורות בספר החוקים. הראיות היו חזקות והתחזקו והתעצמו".
עורכי הדין של האחים, מיכה גבאי ובן יהודה, התייחסו בבית משפט לטענות המשטרה. גבאי: "אצל ימ"ר לכיש צריך להכניס את האחים לביא לכלא גם אם יתהפך העולם, בלי מינימום זכויות של עצור. במסיבת עיתונאים מפקד המחוז אמר שהסוכן אמר להם שהם שלחו אותו. השאלה דווקא בעבירות כאלה האם לא צריך לבדוק טוב יותר. לעד המדינה יש עניין להציל את עצמו והשאלה היא עד כמה הוא מוכן לשקר".
בן יהודה הוסיף:  "הדברים מצוצים מהאצבע. עכשיו מבקשים להאריך את מעצרם ב-11 יום. למה לוותר על ארוחת חג בחיק המשפחה? יש להם נשים הרות. צריך לשחררם ובקשת המדינה מופרכת".
לאחר בחינת הדברים קבע השופט כי יש להאריך את מעצרם עד יום שלישי הבא. בהחלטתו ציין השופט: "עיינתי בתיקי החקירה ובנספח הסודי המפורט, ממנו עולה כי קיים חשד סביר הקושר אותם לביצוע העבירות ומכאן שנגזרות עילות מעצר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר