הפרעת הרעש התפתחה לכתב אישום חמור

תושב קרית עקרון קילל ואיים על שוטרים שהגיעו לדירה ברחובות בעקבות תלונות שכנים

פורסם בתאריך: 20.9.17 08:00

-->

פרקליטות מחוז מרכז הגישה השבוע כתב אישום נגד צעיר מקרית עקרון שקילל ואיים על שוטרים. מכתב האישום עולה כי בחודש נובמבר 2016 הגיעו השוטרים אליאל אסולין ורביד לוי לדירה ברחוב הירשנזון ברחובות, בעקבות תלונות של שכנים על רעש מאחת הדירות. השוטרים הגיעו לדירה, פנו אל החשוד וביקשו ממנו להיות בשקט ולהפסיק את הרעש ממנו סובלים השכנים. לאחר שעזבו את המקום החשוד המשיך בשלו, ולאור קריאות חוזרות של השכנים הגיעו השוטרים בשנית אל הדירה ביחד עם כוח נוסף. הפעם ביקשו השוטרים את פרטי החשוד בכדי לרשום לו דו"ח על הקמת רעש. זה לא אהב את הרעיון, הניח את ידיו על השוטר וביקש ממנו שלא לרשום לו את הדו"ח, תוך שהוא מקלל אותו ומאיים עליו באומרו: "מחר בבוקר תחפש מקום עבודה חדש, חתיכת שוטר קוקסינל". החשוד אף דחף את השוטר תוך שהוא אומר לו: "אם אתה לא יוצא אני מזיין אותך".

בשלב זה הודיע השוטר לחשוד כי הוא עצור, וכשביקש ממנו להתלוות אליו לניידת המשטרה שמחוץ לבנין, החשוד המשיך לסרב, לקלל ולאיים.

בבית משפט השלום ברחובות יתמודד הצעיר עם כתב אישום שכולל סעיפים חמורים של איומים, העלבת עובד ציבור, תקיפת עובד ציבור והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר