החגיגה עם דניאל
החגיגה עם דניאל

מרגש: עובדי אגף חזות העיר הפתיעו ילד בעל צרכים מיוחדים ליום הולדתו עם משאית הזבל

דניאל, בעל צרכים מיוחדים מרחובות, מצפה מדי יום לראות את משאית הזבל ולפגוש את העובדים שהפכו לחבריו במהלך שנת הקורונה. היום הם הפתיעו אותו ליום הולדתו השישי

פורסם בתאריך: 19.5.21 12:38

-->

מדי בוקר דניאל בן השש, בעל צרכים מיוחדים, מחכה לצוות אגף חזות העיר המגיע לאסוף את האשפה מהרחוב בו הוא גר בשכונת רחובות החדשה. בכל יום מחדש דניאל מצפה ומתרגש לראות את משאית הזבל ולפגוש את העובדים, שהפכו לחבריו במהלך שנת הקורונה.

היום (רביעי), בצל ההסלמה הביטחונית והאזעקות, דניאל חגג את יום הולדתו השישי. ארבעת עובדי חזות העיר המפנים את הזבל ברחוב, ומכירים את דניאל, שמעו על יום ההולדת הצפוי והחליטו להכין לו הפתעה מרגשת. בעת פינוי האשפה, ובעוד דניאל מצפה להם כהרגלו, ערן יחיא מנהל אגף חזות העיר, איציק ברכה סגן מנהל אגף חזות העיר וארבעת העובדים: ציון נהרי, יוסי גדסי, ניר צנעני וניסים פילוס, הפעילו את שיר יום ההולדת ברמקול לכבוד דניאל, תלו שלט שהוכן במיוחד על המשאית עם הכיתוב "מאחלים לדניאל מזל טוב ליום ההולדת", קנו בלונים והביאו עוגה והקדשה אישית עליה.

דניאל שהתרגש כל כך מהמחווה חיבק את העובדים והודה להם על חגיגת יום הולדת מרגשת במיוחד. מלמעלה כל השכנים צפו במרפסות והתרגשו יחד עם דניאל.

החגיגה עם דניאל

החגיגה עם דניאל

 

הפוסט הנרגש שפרסם אביו של דניאל

הפוסט הנרגש שפרסם אביו של דניאל

 

ראש העיר רחמים מלול: ״כולנו  שולחים איחולי מזל טוב ויום הולדת שמח לדניאל המתוק. ההפתעה המרגשת מחממת את הלב וכל הכבוד לעובדים המסורים של עיריית רחובות״.

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "אני גאה בעובדים שלנו שיזמו את ההפתעה המרגשת לדניאל. כמו כן, בהזדמנות זאת אני חייב למסור תודה גדולה לעובדים המסורים על עבודתם בימים לא פשוטים אלה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר