הערכת המצב בלשכת ראש העיר
הערכת המצב בלשכת ראש העיר

בתום הערכת מצב הוחלט: הלימודים ברחובות לא יתקיימו היום

בעקבות ההסלמה הביטחונית, ולאחר התייעצות עם פיקוד העורף, הוחלט בעיריית רחובות כי היום (שלישי) לא יתקיימו לימודים כלל בעיר, לרבות החינוך המיוחד, מעונות היום והצהרונים

פורסם בתאריך: 11.5.21 06:30

-->

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, קיים אמש (שני) הערכת מצב בלשכתו עם מפקד נפת שפלה בפיקוד העורף, אל״מ (במיל') אופיר כהן, מנכ״ל העירייה דורון מילברג ומנהלי האגפים. בתום ההתייעצות עם פיקוד העורף הוחלט כי לאור ההסלמה הביטחונית לא יתקיימו לימודים כלל ברחובות, לרבות החינוך המיוחד, מעונות היום והצהרונים. כמו כן הנחה ראש העיר לפתוח את המקלטים בעיר.

להחלטה זו שותפות עוד רשויות באזור, ובהן: ראשון לציון, חולון, בת ים, נס ציונה ובאר יעקב. ברחובות תתקיים למידה מרחוק, וההורים יקבלו על כך הודעה ספציפית ממוסדות החינוך.

ראש העיר רחמים מלול: ״לאחר התייעצות עם פיקוד העורף וגורמי הביטחון, אנו מעדיפים לנקוט משנה זהירות בכל הנוגע לביטחונם של תלמידנו ותלמידותינו״.

בהתאם להנחיות עדכניות של פיקוד העורף, עד לשעה 18:00 התקהלויות ושירותים בשטח פתוח מותרים עד 30 איש בלבד, במבנה עד 50 איש ובמבנה הפועל עפי התו הירוק עד 300 איש. במקומות העבודה ניתן לקיים פעילות כרגיל, בתנאי שקיים מרחב מוגן תקני שניתן להגיע אליו בזמן ההתגוננות של רחובות – פרק זמן של עד דקה וחצי הגעה למרחב המוגן.

לאור הנחיות אלו, התהלוכה והטקס לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית שנקבע להיום בבוקר מבוטל. גם פעילות הניווט ביום ירושלים שתוכננה למחר לתנועות הנוער מבוטלת, ולא תתקיים מחר כל פעילות של תנועות הנוער.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר