מתקנים להעמדת אופניים
מתקנים להעמדת אופניים

גם לאופניים חשמליים ולקורקינטים: המתקנים החדשים שהוצבו ברחובות

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות פרס בכל רחבי העיר מתקנים להעמדת אופניים ונעילתם, שנבחרו במיוחד כדי שיוכלו להתאים גם לאופניים חשמליים ולקורקינטים. הציבור מוזמן להציע מיקומים נוספים

פורסם בתאריך: 30.4.21 07:04

-->

תכירו את מתקני האופניים החדשים של עיריית רחובות, שנפרסו בימים האחרונים ברחבי העיר: מתקנים החדשים עשויים נירוסטה המתאימה לכל מזג אויר, וגודלם מאפשר לקשור אליהם את כל סוגי האופניים הקיימים בשוק, כולל אופניים חשמליים וקורקינטים.

באגף גנים ונוף מדגישים כי חל איסור מוחלט לקשור אופניים לעצים, ספסלים או כל אלמנט אחר במרחב הציבורי, פרט למתקני האופניים. בימים הקרובים ייפרסו מתקנים נוספים ברחבי העיר ובעירייה מציעים לתושבים ולתושבות להציע מיקומים נוספים להצבתם. ניתן לפנות בעניין זה למייל: [email protected]

ראש העיר רחמים מלול: "המטרה שלנו היא לעודד שימוש באופניים יחד עם שמירה על חזות העיר. פריסת מתקני האופניים היא אחד מהצעדים לקידום הנושא".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "בחודשים האחרונים קיבלנו בקשות רבות לפרוס מתקנים במיקומים חדשים ולהחליף חלק מהמתקנים הקיימים. בימים האחרונים התחלנו לפרוס אותם והציבור מוזמן להציע מיקומים נוספים וככל שיתאפשר נציב גם בהם מתקנים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר