ערב יום העצמאות ברחובות
ערב יום העצמאות ברחובות

מעוניינים בפרס משותף לכל דיירי הבניין? לרגל יום העצמאות תחרות הבניין החגיגי ברחובות חוזרת

עיריית רחובות עורכת תחרות בין כל הבניינים בעיר, ומחפשת את זה שמקושט בדגלי המדינה ובאלמנטים נוספים באופן היפה ביותר. במה זוכים? ערכת עציצים למרפסת הביתית של כל אחד מדיירי הבניין

פורסם בתאריך: 7.4.21 07:58

-->

לכבוד יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל, עיריית רחובות מכריזה על תחרות הבניין החגיגי ביותר בעיר, ביוזמת סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר עו"ד יניב מרקוביץ', וחבר המועצה מחזיק תיק התרבות עודד עמרם.

תושבי העיר מוזמנים לצלם את הבניין שלהם מקושט בדגלים, בסמלי המדינה ובכל אלמנט אחר דוגמת שלטים, עציצים, פרחים ומוצרי נוי לרגל יום העצמאות. את התמונה יש להעלות כתגובה לפוסט הרלוונטי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות יחד עם כתובת הבניין ופרטי איש/ת הקשר. את התמונות יש להעלות עד לתום יום העצמאות, 15.4 בחצות.

ועדת שיפוט מטעם העירייה תבחר את שלושת הבניינים החגיגיים ביותר והפרס שיוענק לבניינים הזוכים הוא ערכת עציצים למרפסת הביתית של כל אחד מדיירי הבניין.

ראש העיר רחמים מלול: "אשתקד התחלנו בתחרות הבניין החגיגי והמקושט ביותר. בתום שנה מאתגרת שבה התושבים בילו חלק ניכר מזמנם בבתים, במרפסות ובבניינים, החלטנו להמשיך במסורת שייסדנו, אשר ללא ספק מוסיפה ליופיו של העיר ולטיפוח הסביבה של כל אחד מהתושבים. התחרות תחזק את תחושת החג והשמחה בכל רחבי העיר, ודיירות ודיירי הבניינים הזוכים יזכו בפרס רלוונטי".

עו"ד יניב מרקוביץ': "חזות העיר עבורנו היא לא רק המרחב הציבורי, אלא גם הבניינים המשותפים שלכם התושבים, המהווים חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני. אנחנו משקיעים משאבים רבים בשיפור חזות העיר ובטיפוחה, והתחרות היא דרך נוספת ויפה יותר לציין את יום העצמאות בדרך החגיגית גם במרחב הפרטי".

עודד עמרם: "בשנה האחרונה בילינו את מירב זמננו בבניינים, במרפסות ובבתים. עכשיו כשאנחנו מתחילים לראות את סוף המשבר וחוזרים לחיי השגרה והתרבות זה הזמן לחגוג את יום העצמאות בשמחה גדולה. אני קורא לתושבים להשתתף בתחרות ולחבר את חגיגות השמחה לרגל העצמאות יחד עם טיפוח הסביבה הקרובה. חג שמח לכולם".

מנכ"ל העירייה דורון מילברג: "איכות החיים דורשת טיפוח של הרכוש הציבורי והפרטי. כדי לעודד את בעלי הדירות לשמור ולטפח את הבניינים, וכדי לפזר אווירת חג בעיר, יזמנו את התחרות בה הזוכים יוכלו לזכות בפרס משותף לכלל דיירי הבניין. חג עצמאות שמח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר