צעדת האביב
צעדת האביב

ממחר ועד רביעי: צעדת האביב ברחובות לכל המשפחה

עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את התושבים להשתתף באירוע שהפך למסורת - צעדת האביב. בשונה משנים קודמות, האירוע ייערך בקפסולות של עד 50 צועדים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 28.3.21 20:17

-->

מדי שנה מקיימת עיריית רחובות, באמצעות החברה העירונית, את צעדת האביב המסורתית שבה אלפי צועדים מרחובות ומהסביבה מסיירים ברחבי העיר ובשטחים הפתוחים במזרחה, ונהנים ממגוון פעילויות לאורך הדרך.

השנה צעדת האביב תהיה בסימן יציאה לחרות, כיאה לרוח התקופה, הן מבחינת פסח והן מבחינת ההקלות בהגבלות הקורונה. הצעדה תתקיים במהלך ימי חול המועד, בימים שני עד רביעי, 29-31.3, בחלוקה למקצים של קפסולות בנות 50 משתתפים אשר יוזנקו בין השעות 9:30-7:30, מדי 10 דקות. לא תתאפשר יציאה לצעדה לאחר השעה 9:30.

הצעדה תחל באתר הפרדסנות ע"ש מינקוב, תעבור בין אתרים היסטוריים ובמסגרתה ייהנו המשפחות הצועדות מתחנות חווייתיות לאורך המסלול, בהן יופיעו חניכי בימת הנוער רחובות וינגנו תלמידי הקונסרבטוריון העירוני. המסלול, באורך של 6 ק"מ, ברמת קושי קלה – בינונית, שתאפשר לבני כל הגילאים לקחת בו חלק (השטח הוא חולי ולכן המסלול אינו מתאים לעגלות וכיסאות גלגלים). לא תתאפשר כניסת בעלי חיים, למעט חיות שירות לטובת המסתייעים. לנוחיות המשתתפים תוקם תחנת צל וריענון באמצע מסלול הצעדה.

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו מתרגשים ושמחים לשוב ולקיים את אירועי האביב בעיר. צעדת אביב היא מסורת אהובה על תושבי העיר – גדולים וקטנים, אשר מושכת צועדים מכל רחבי הארץ. אני מזמין את התושבים להירשם לצעדה, ליהנות מבילוי משפחתי וחברי בשטחים הפתוחים, מיפי העיר וממזג האויר, ומאחל לכולנו לצאת לחירות ולחזור לשגרה מלאה".

רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "צעדת האביב מהווה את יריית הפתיחה של סדרת האירועים המסורתיים של העיר, כאשר חלקם עם דגש על הפן הספורטיבי. הצעדה היא חוויה של ממש ומשלבת בין ספורט לזמן איכות משפחתי".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "בשעה טובה ומוצלחת אנו שמחים לפתוח את אירועי האביב תחת המגבלות של הקורונה. ההתרגשות בקרב העוסקים בהפקת הצעדה גדולה כל כך ואנו מקווים שתושבים רבים יהיו שותפים להתרגשות זו במהלך ימי הצעדה המתוכננים לחול המועד פסח, תוך שמירה על ההנחיות ושמירה על רווחת התושבים".

להרשמה לקפסולת צעדה: https://bit.ly/3vf5quU


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר