אזור גן המייסדים
אזור גן המייסדים

רחובות כפי שלא ראיתם מעולם: מודל תלת מימד חדש באתר ההנדסי לשימוש התושבים

בימים אלה נכנס כלי חדש לעבודה במינהל ההנדסה בעיריית רחובות: מודל תלת מימד של העיר, אשר מאפשר לכל התושבים "טיסה" וצפייה ברזולוציה טובה בכל המבנים והאתרים

פורסם בתאריך: 9.3.21 08:02

-->

בימים אלה נכנס כלי חדש לעבודה במינהל ההנדסה בעיריית רחובות: מודל תלת מימד של העיר, אשר מאפשר "טיסה" וצפייה ברזולוציה טובה בכל המבנים והאתרים מכל כוון אפשרי, במבט מלמעלה או מהצדדים, מקרוב ומרחוק.

המודל נמצא בקישור זה ופתוח לצפייה עבור כל התושבים. המערכת ידידותית למשתמש ומאפשרת בחינת פני הקרקע, מדידת אובייקטים, וכן מכילה יכולות מתקדמות לצרכי תכנון כגון כלי הבוחן הצללה, אזורי נראות ועוד.

המודל, שבוצע על ידי חברת סימפלקס פתרונות מיפוי מתקדמים בע"מ, מבוסס על צילומים שנערכו בעיר במהלך חודש יוני האחרון. בין היתר הוא משמש את מינהל ההנדסה ככלי עבודה תכנוני, ככלי לפיקוח על בנייה, וכן את אגף החירום לצרכי תכנון והתנהלות בשעת חירום. המערכת תיכנס לשימוש גם באגפים נוספים בעירייה לשימושים מגוונים.

מכון ויצמן ופארק המדע

מכון ויצמן ופארק המדע

 

ראש העיר רחמים מלול: "מדובר בכלי עבודה חדשני שיסייע למינהל ההנדסה בתכנון ולאגפים נוספים בעיריית רחובות בביצוע תפקידם על הצד הטוב ביותר. המערכת מנגישה עבור התושבים את העיר בצורה שלא נראתה קודם מבלי לצאת מהבית, ואני מזמין אתכם להציץ ולעשות בה שימוש".

מהנדסת העיר, אדריכלית דלית הראל: "אנו שמחים להציג בפני התושבים את מערכת תלת המימד של העיר. המערכת הזו מאפשרת לצוות מינהל ההנדסה לפקח על התכנון ועל הבנייה בצורה מיטבית, ומראה לנו את הרחובות כפי שטרם נראו – בלחיצת כפתור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חסוי

    מה יש בה??!!!! כלום!!!!!! עצים (גם זה כבר בקושי) ואבנים!!
    בניין בתוך בניין בתוך בניין! ותשתיות אין.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר