חיסון של מבוטח מכבי ברחובות
חיסון של מבוטח מכבי ברחובות

היום ומחר ברחובות: מבצע חיסונים כולל ג'חנון, פיצה, שתייה והגרלת פרסים

עיריית רחובות הקימה בשיתוף מד"א ופיקוד העורף מתחם חיסונים מהיר באולם אוסי וזוהר למבוטחי כל הקופות. בין המתחסנים יוגרל טאבלט או טלפון חכם של סמסונג

פורסם בתאריך: 3.3.21 07:51

-->

עיריית רחובות פותחת למשך יומיים מרכז חיסונים מהיר לתושבי העיר שטרם התחסנו, בשיתוף מד"א ופיקוד העורף. במתחם החיסונים המיוחד יתקבלו מבוטחי כל קופות החולים תושבי העיר למנה ראשונה של החיסון, והוא ימוקם בהיכל הספורט על שם אוסי וזוהר ברחוב סירני, מאחורי מתנ"ס חוויות שווייץ המדע. המתחם יהיה פתוח היום (רביעי) בין השעות 12:00-20:00 ומחר (חמישי) בין השעות 14:00-22:00.

כל מי שיבקש להתחסן יתבקש להציג תעודה מזהה, וכל אחד מהמתחסנים יקבל שתייה ומנת אוכל (ג'חנון/פיצה). בין כל המתחסנים באותו היום יוגרל טאבלט / מכשיר סמסונג גלקסי 21S.

ביום חמישי החל מהשעה 16:00 ועד 22:00 תערוך במקום מחלקת הנוער מבצע חיסונים לבני הנוער (אך לא רק להם), שיכלול פיצה ושתיה לכל מתחסנ/ת ושי אישי, והכל באווירה מיוחדת עם מוזיקה שינגן די-ג'יי ברקע.

ראש העיר רחמים מלול: "הדרך לרחובות ירוקה עוברת בחיסון. עולם המדע והרפואה קורא להתחסן, וזוהי הדרך היחידה למנוע תחלואה ומוות. הקמנו מתחם חיסונים מהיר ושירותי במיוחד. אני קורא לכל מי שלא התחסן עד כה – בואו לבחור בחזרה לשגרה למענכם ולמען כולנו. אם אכפת לכם מהבריאות שלכם ומבריאותם של היקרים לכם פשוט בואו להתחסן. חמש דקות ואתם בחוץ".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "חשוב לנו שבני הנוער יתחסנו על מנת שיוכלו לקיים את בחינות הבגרות ללא הפרעות ולהתגייס לצה"ל ללא עיכובים. אנו פועלים על מנת לגרום להם להגיע ולהתחסן, באישור ההורים כמובן, וקוראים להורים להשפיע עליהם לעשות כן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. מבובל

    נכון שיגירילו מכונית מה ג'חנון בצק גם ככה פס עוד מעט לא חנקו אותי !!!

  2. שלום לכולם

    עכשיו כל התמנים של רחובות יקבלו גם את השלישי.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר