חיסון (צילום אילוסטרציה)
חיסון (צילום אילוסטרציה)

צ׳ולנט, חמין וקיגל: עיריית רחובות יוצאת במבצע חיסונים לציבור החרדי

בעיריית רחובות הכריזו על מבצע חיסונים מיוחד שייערך היום (חמישי) בקרב הציבור החרדי: כל המתחסנים יקבלו שקית אישית עם צ׳ולנט, חמין וקיגל כשי הערכה

פורסם בתאריך: 18.2.21 09:19

-->

למדו מבני ברק: עיריית רחובות הכריזה על מבצע חיסונים מיוחד בקרב הציבור החרדי בעיר, שייערך היום (חמישי) בין השעות 19:00-23:00, ללא המתנה וללא צורך בקביעת תור מראש. כל המתחסנים יקבלו שקית אישית עם צ׳ולנט, חמין וקיגל כשי הערכה.

המבצע ייערך בסמוך לריכוז אוכלוסייה גדול מקרב הציבור החרדי, בבית הספר בני משה שברחוב ההגנה 46, למבוטחי קופת חולים כללית, מכבי ומאוחדת. המתחמים סודרו במיוחד ובהתאמה לציבור החרדי ויש להצטייד בכרטיס קופת חולים. מתחסנים מתחת לגיל 18 יצטיידו באישור חתום בכתב מאחד ההורים לביצוע החיסון, או שיגיעו עם אחד ההורים למקום.

ראש העיר רחמים מלול: ״בואו להתחסן כדי שתוכלו לחגוג את פסח ללא חשש. אנו עושים הכל על מנת להפוך את רחובות לעיר מחוסנת וירוקה. זהו עוד מבצע, אחד מיני רבים של העירייה לקידום ההתחסנות בעיר. מבצע נוסף צפוי בשבוע הבא. הדרך לחזרה לשגרה עוברת בחיסון. אני קורא לתושבים כולם להגיע להתחסן במרכזי החיסון העירוניים".

חבר המועצה פנחס הומינר, יוזם המבצע: "ההתחסנות היא בגדר צו השעה כדי שנוכל לעשות את ההשתדלות להישאר בריאים ולחזור לשגרה. אני רואה חשיבות רבה בקידום ההתחסנות בקרב תושבי רחובות ובהם בני הקהילה החרדית בעיר. גם אני התחסנתי ואני מציע לכולם שלא להאמין לפייק ניוז. החיסון יעיל ובטוח ועכשיו גם זמין ללא תור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

5 תגובות
  1. מממן החרדים

    למה אני שתורם הרבה יותר לחברה מאשר החרדים צריך עוד לממן להם את השטויות האלו. החרדים הם אלה שצריכים לומר תודה לא להפך

  2. איילה

    רעיון פגאני, מעשה פגאני, רק פנאט דתי יכול לחשוב על שוחד בצורת מזון , מקדמים את הפרימיטיביות , ראש עיריית רחובות דתי ?

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רעיון מצוין! אולי זה פגאני ולא הוגן… העיקר שיתחסו ולא ידביקו אותנו. לאשפז אותם יעלה יותר ממנת צ׳ולנט. שלא נדבר על הנזק הכלכלי של המשך המגפה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר