הצפה ברחוב מאפו ברחובות
הצפה ברחוב מאפו ברחובות

נערכים לשיא הסערה: חשש מנזקי רוחות והצפות ברחובות

עיריית רחובות נערכה לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי, עם כוננים בכל תחום ותגבור המוקד העירוני

פורסם בתאריך: 17.2.21 09:56

-->

היום (רביעי) צפויה שיא הסערה החורפית, עם גשם סוער מלווה ברוחות חזקות, וקיים חשש לשיטפונות והצפות. עיריית רחובות נערכה בימים האחרונים להתמודד עם מפגעי המערכת החורפית הקיצונית, ומנכ״ל העירייה דורון מילברג קיים מספר ישיבות היערכות מיוחדת בנושא.

בין היתר, נערכו תיאומים מול כוחות ההצלה והשיטור העירוני, צוות המוקד העירוני תוגבר על מנת להעניק מענה לתושבים במקרה של מפגעים, והאגפים הרלוונטיים ביצעו פעולות והכנות לקראת מזג האוויר הצפוי, עם ציוד הרכבים, המנופים וניידות התיקונים.

במקביל להיערכות העירונית, מומלץ לתושבים להיערך בביתם ולהכין אמצעי תאורת חירום למקרה של הפסקת חשמל, להטעין את הטלפונים הסלולאריים, לנהוג בזהירות ולהימנע מנסיעות מיותרות, לנקות מרזבים, לחזק ולקבע חפצים שעלולים להתנתק מרוח חזקה (כגון דוודים, קולטים, אנטנות, אדניות, עציצים וכל מה שעלול לעוף ברוח), לגזום ענפים רופפים בגינה, להצטייד במזון ובמלאי בקבוקי מים ולבדוק האם ישנם בקרבתם קשישים או בעלי צרכים מיוחדים הזקוקים לעזרה וסיוע.

בנוסף, בשל מזג האוויר בוטלו הבדיקות היום (רביעי) לגילוי נגיף הקורונה באתר הפרדסנות מטעם פיקוד העורף, ולכן התושבים מתבקשים שלא להגיע למקום.

ראש העיר רחמים מלול: "לאור תחזיות מזג האוויר בימים האחרונים, פעלנו להיערך בהתאם על מנת להתמודד עם מפגעים שייווצרו. אני מבקש מהתושבים והתושבות לגלות ערנות לשכנעם עריריים הזקוקים לסיוע. במקרים כאלה ובכל מקרה של מפגע כתוצאה ממזג האוויר אנא פנו ללא דיחוי למוקד העירוני 106 שתוגבר בהתאם״.

דורון מילברג, מנכ״ל העירייה: ״בימים האחרונים קיימנו מספר ישיבות להיערכות לקראת מזג האוויר הצפוי במגוון תחומים. צוותי העירייה תוגברו בכל תחום רלוונטי״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא יעזרו כל ההכנות.העיריה לא מתפקדתכמו שצריך.דברים רלוונטים לא מטופלים .נוי העיר מענין את אוכלי החינם.אזורהנשיא הראשון מוצף על כל טיפת מים אוי להכנות שכאלה בושה.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר