עבודות ברחוב הדגניות בחבצלת
עבודות ברחוב הדגניות בחבצלת

בשורה לתושבי חבצלת: העבודות לחידוש התשתיות בשכונה לקראת סיום

עיריית רחובות והבאר השלישית יסיימו בקרוב את העבודות לחידוש התשתיות בשכונת חבצלת. בימים אלה מתבצעות עבודות נרחבות של פיתוח ותשתיות גם בשכונת אפרים ובחצרות המושבה

פורסם בתאריך: 4.2.21 07:43

-->

בימים אלה תאגיד המים הבאר השלישית, בשיתוף אגף התשתיות בעיריית רחובות, משלים את העבודות הנרחבות להחלפת תשתיות ופיתוח בשכונת חבצלת בעיר. במהלך ביצוע העבודות להחלפת קווי הביוב בשכונה, הסתבר כי יש צורך גם בהחלפת קווי המים שהתיישנו מאוד. לפיכך העבודות הורחבו וגם קווי המים בשכונה חודשו לגמרי.

העבודות להחלפת התשתיות השונות בשכונה בוצעו בחלקים ולסירוגין – כדי לא לפגוע בשגרת החיים של תושבי השכונה. עם תום העבודות להחלפת התשתיות, עברו לביצוע עבודות הפיתוח – כיסוי התשתיות באספלט חדש ואחיד במדרכות ובכבישי השכונה. בימים אלה החלו בעבודות הפיתוח הסופיות בשכונה, עם סלילתם של הרחובות הדגניות, הגליל, העמק והשרון. בשבועות הבאים יבוצעו במקום עבודות לקרצוף וריבוד מחדש של הכבישים.

עבודות ברחוב הגליל בחבצלת

עבודות ברחוב הגליל בחבצלת

 

במקביל, בימים אלה מתבצעות עבודות נרחבות של פיתוח ותשתיות גם בשכונת אפרים באזור רחוב חנה אברך, ברחוב משה פריד בשכונת חצרות המושבה, ובקרוב יחלו עבודות תשתיות ופיתוח ברחוב בתיה מקוב ובמוקדים נוספים.

ראש העיר רחמים מלול: ״אנו פועלים כל העת לביצוע עבודות פיתוח ותשתית במספר מוקדים בעיר במקביל. גם בתקופת הקורונה אנחנו ממשיכים במרץ בהחלפת תשתיות חדשות במקום הישנות ובפיתוח העיר לרווחת התושבים. בימים אלה אנו מסיימים את פרויקט החלפת התשתיות והפיתוח בשכונת חבצלת, ומבצעים עבודות במוקדים נוספים בעיר. נגיע לכל השכונות בעיר, ותיקות וחדשות כאחד״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר