כספומט (צילום אילוסטרציה)
כספומט (צילום אילוסטרציה)

המכה הכלכלית בקורונה: עיריית רחובות מזמינה להרצאה בנושא התנהלות נכונה בנושא

עיריית רחובות, באמצעות האגף לשירותים חברתיים, מזמינה את התושבים להרצאה שתלמד את המשפחות כיצד להתנהל כלכלית בצורה חכמה ומושכלת דווקא בתקופה מורכבת זו

פורסם בתאריך: 2.2.21 08:56

-->

חבר מועצת רחובות שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים, יזם הרצאה שתלמד את הציבור הרחובותי כיצד להתנהל כלכלית בצורה חכמה ומושכלת בתקופת הקורונה המורכבת.

ההרצאה – "התנהלות כלכלית נכונה בתקופת הקורונה ובכלל", תעסוק בהבנה כיצד ניתן דווקא בתקופה זו לקחת אחריות ולנהל את כספי המשפחה והתנהלותה בצורה טובה יותר. את ההרצאה תעביר ליאת פישל, מאמנת לכלכלת המשפחה ולחינוך פיננסי. במהלך ההרצאה יינתנו טיפים והצעות פרקטיות שיחסכו למשתתפים אלפי שקלים בשנה.

רוב בני האדם אינם מנהלים תקציב משפחתי, ובפועל ההוצאות גדולות מההכנסות. הדבר מאיץ חיכוכים בין בני המשפחה אשר פוגעים באיכות החיים ומשפיעים על כל מעגלי החיים. במהלך ההרצאה נבין מהם הגורמים המעכבים אותנו מליצור פריצת דרך במרחב הכלכלי משפחתי. לצד זה יינתנו כלים פרקטים וטיפים לחיסכון ליישום כבר בסיום ההרצאה.

ההרצאה (ללא עלות) תתקיים ביום שלישי, 2.2.21, בשעה 20:00 באמצעות הזום. יש להירשם מראש בקישור זה.

ראש העיר רחמים מלול: "משקי בית רבים נפגעו מהשלכות הקורונה, הסגרים והמגבלות. יוזמה זו מאפשרת לתושבי העיר להיחשף לדרכים שבהן יוכלו לחסוך כספים ולנהל בצורה הדוקה וטובה יותר את ענייניהם הכספיים. אני מקווה שתושבים רבים ככל שניתן ירוויחו מהרצאה זו".

חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן: "אנו מצויים בתקופה מורכבת מאוד מבחינה כלכלית. חשוב לנו להעניק לתושבי רחובות כלים פשוטים וברורים להתנהלות פיננסית שתחזק את התא המשפחתי ואת חוסנו הכלכלי. אני מזמין את כל התושבים למפגש זום שיעניק את הכלים האלו".

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "וירוס הקורונה הוא וירוס "אי הוודאות". מציאות מורכבת ולא ברורה זו חולשת על כל תחומי החיים וביניהם על התחום הכלכלי. ההרצאה המוצעת תנסה להוריד את מעטה אי הוודאות ולתת לכולנו טיפים פרקטיים לניהול כלכלי נכון, מוצלח ומקדם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר