שיטור עירוני (צילום: עיריית רחובות)
שיטור עירוני (צילום: עיריית רחובות)

לקראת סוף השבוע: אגף הפיקוח ממשיך במבצע האכיפה בבתי הכנסת ובעסקים ברחובות

אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני בעיריית רחובות, החל בהקדשת מאמץ מיוחד לטיפול בנושא ההתקהלות בבתי הכנסת ובבתי עסק שאינם מקפידים על התו הסגול. בסוף השבוע האכיפה תימשך

פורסם בתאריך: 28.1.21 08:24

-->

אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני בעיריית רחובות, החל בשבוע שעבר בהקדשת מאמץ מיוחד לטיפול בנושא ההתקהלות בבתי הכנסת, אשר עלולה להביא להדבקה בנגיף הקורונה. בהתאם להנחיות, מותרת תפילה של עד 5 מתפללים בתוך המבנה ועד 10 אנשים מחוץ למבנה. פעילות בתי הכנסת מותרת רק לצורך תפילה ולא לצרכים אחרים (כגון שיעור תורה או קידוש).

לאחר שבבתי הכנסת הודבקו מדבקות עם תזכורת לגבי ההנחיות בדבר מספר המתפללים המותר בפנים ובחוץ, אשר מזהירות מפני התקהלות אסורה, יום למחרת החלו פקחי האגף והשיטור העירוני בשיתוף המשטרה בביקורת ובסיורים יומיים, גם בסמוך לבתי כנסת בשעות התפילה, על מנת לוודא כי ההנחיות נשמרות.

במקביל, תשומת לב בנושא האכיפה מוקדשת גם לעסקים החיוניים הפתוחים לקהל. מדיווחים שהגיעו לעירייה עלה כי ישנם עסקים ומרכולים אשר אינם מקפידים על כללי התו הסגול, בין היתר בכל הקשור למגבלת מספר האנשים המותר ושמירת המרחק.

בנוסף לאכיפה השוטפת, פקחי האגף והשיטור העירוני החלו בשבוע שעבר בביצוע ביקורות בשעות העומס של הקניות, לפני סוף השבוע, בכל העסקים המותרים בפתיחה. הפקחים ביקרו גם בעסקים הספציפיים שבהם יש התקהלות בהתאם לדיווחים.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו ממשיכים כל העת בביצוע אכיפה ממוקדת בנושאים בעייתיים, במקביל לביקורות שוטפות וטיפול בדיווחים ספציפיים על הפרות. אני קורא לתושבים לגלות אחריות אישית בשמירה על הנחיות הזהירות, ובמידה של הפרה או כל צורך בסיוע – אל תהססו להתקשר למוקד העירוני ולדווח לנו".

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: "פקחי הפיקוח והשיטור העירוני עוסקים בפעילות אכיפה מדי יום ברחבי העיר, ומפגינים נוכחות במרחב הציבורי, בעסקים ובקרבת בתי כנסת ברחבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר